掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

【闔家撐】洗米仔做老闆 洗米華拒課金 洗米嫂俾人隔開咗… __,洗米華,陳慧玲,洗米嫂,周焯華,

周焯華(洗米華)大仔周柏豪呢期密密見報,sell佢同團隊開發競投購物嘅手機應用程式Oction,今日喺中環舉行發佈會,洗米華夫婦再度合體,洗米嫂陳慧玲 ...


周焯華(洗米華)大仔周柏豪呢期密密見報,sell佢同團隊開發競投購物嘅手機應用程式Oction,今日喺中環舉行發佈會,洗米華夫婦再度合體,洗米嫂陳慧玲(Heidi)現身力撐之餘,爺爺、姑媽同阿妹都有嚟,陣容鼎盛。活動上發生咗少少蝦碌,原本播放一條介紹呢個應用程式嘅片段,不過出咗啲問題,洗米仔識得執生,叫咗佢嘅團隊上台逐一介紹,唔使dead air。至於洗米華同洗米嫂就分開坐,可能礙於太多傳媒在場,故未有特別交流,但囝囝上台介紹個app時﹐佢兩公婆都凝神細聽;到影大合照,兩公婆中間隔住洗米仔同老爺。事後洗米仔講番頭先蝦碌場面,佢話:「其實都唔預料,因為本身綵排嘅時候都好順,點知頭先條片唔啱音同冇聲,惟有執生。」咁識執生,有冇諗過做藝人﹖佢笑住話:「我承諾大家下次做得好啲。」洗米仔話呢個應用程式只係籌備咗兩個月,本月15日啟用,老竇是否提供無限量支持?洗米仔話:「唔係,但佢呢個人係好值得學習,亦好多謝我嘅團隊,佢哋都好辛苦,貢獻咗好多,冇佢哋做唔到。」咁俾意見呢?「唔多,亦唔使出口,感受到佢嘅精神已經OK。」哦…再問洗米仔究竟爸爸有冇課金支持?洗米仔稱:「冇,因為我之前有收入,我哋一共有3個柏檔,合資6位數字,仲有其他公司去做。」提到爸爸同細妹妹前日生日,佢話:「我哋返咗澳門開party慶祝。」由於每次競投,產品價格只會上升1仙,怕唔怕會蝕錢?洗米仔好有自信咁話:「唔怕,係一個新購買模式,希望有啲影響力去改變呢個世界少少。」

攝影:陳順禎 闔家撐場。 劉浩龍、Paco、fiona同許志安都係座上客。
洗米嫂同囡囡到先。 之後先見到洗米華。 洗米華同Paco坐。
洗米嫂喺另一邊同KB傾偈。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!