掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

黎紀君:有去過男方屋企!黎紀君唔認翻撻楊政龍 __,黎紀君,楊政龍,

就咁聽黎紀君口風,似乎有機會同楊政龍愛火重燃啵!模特兒黎紀君(Christy)與梁諾妍接受電台訪問,穿上穿窿牛仔褲的Christy右腳膝頭露出大片瘀傷 ...


就咁聽黎紀君口風,似乎有機會同楊政龍愛火重燃啵!

模特兒黎紀君(Christy)與梁諾妍接受電台訪問,穿上穿窿牛仔褲的Christy右腳膝頭露出大片瘀傷,她解釋日前行山時不慎撞石,她說:「好痛,行咗3個山頭。」對於有傳她與舊愛楊政龍翻撻,Christy否認說:「唔係,我哋一直係好好朋友。(有冇見面?)有,會成班朋友約出嚟。(有冇單獨出街?)冇。(會互相去對方屋企?)好少,佢同屋企人住。」問到有沒有翻撻機會?Christy有保留地說:「冇諗咁多,順其自然。」

兩女亦提到九龍灣日前出現色魔,Christy說:「睇到報道好心痛,個女仔好慘,影響佢一生。(色魔已經捉到。)知道,好開心。」梁諾妍又表示要努力學拳防狼。問到夜收工會否不敢獨自行去搭車?Chirsty說:「通常公司會安排車,如果唔係,我會一直同人傾電話,發覺可疑人物會急步行。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!