掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

馮盈盈劉穎鏇齊齊春光乍洩 __,盈盈,馮盈盈,劉穎鏇,湯盈盈,

咁唔小心呀!2016年香港小姐馮盈盈、劉穎鏇、陳雅思及張寶兒到銅鑼灣出席「TVB50年香港小姐美麗是贏家招募行動」,盈盈在示範行路儀態時,露出「缽仔糕 ...


咁唔小心呀!

2016年香港小姐馮盈盈、劉穎鏇、陳雅思及張寶兒到銅鑼灣出席「TVB 50年 香港小姐 美麗是贏家 招募行動」,盈盈在示範行路儀態時,露出「缽仔糕」,劉穎鏇示範坐姿時,下身走光。

盈盈向各位未來師妹畀貼士,她說:「一定要食飽飯先去面試,同埋記得要帶件外套,因為一般嘅面試可能好快完成,但係港姐面試就需要長啲時間,如果唔食飽啲,肚餓嘅話,就會影響面試嘅表現。」

盈盈又表示已有想提名參選港姐的人選,她說:「我讀戲劇班有位同學想參加,但係我唔可以開佢名,怕報道出咗嚟,佢覺得有壓力唔選,會怪責我,佢有演出經驗,唱過歌。(有冇叫啲讀書同學參選?)冇,佢哋好多都出咗嚟做嘢」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!