掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

傅嘉莉當街攬仔 遊意大利有艷遇 __,傅嘉莉,

係朋友個表弟啫!早前劇接劇忙得不可開交的傅嘉莉,難得有個假期,即與好友到意大利叉電兼遊覽。艷福無邊的她見到意大利靚仔主動攬到實,還笑言有個意大利「男友 ...


係朋友個表弟啫!

早前劇接劇忙得不可開交的傅嘉莉,難得有個假期,即與好友到意大利叉電兼遊覽。艷福無邊的她見到意大利靚仔主動攬到實,還笑言有個意大利「男友」。

藝人傅嘉莉(Kelly)早前與友人遊意大利約兩星期,踏足米蘭、威尼斯與羅馬等著名城市,所到之處不忘拍照留念,她透露此行主要是欣賞威尼斯的藝術雙年展:「威尼斯每兩年會有一個好大型嘅藝術展,因為我有個朋友係喺Art Gallery做,我又好鍾意畫畫同藝術,所以就跟朋友一齊過去大開眼界。呢段時間好多藝術家都會開展覽,我睇咗Damien Hirst嘅展覽,好大又好靚,睇完覺得好震撼!雖然買唔起佢嘅藝術品,但可以影張相都已經好開心。我以前讀過藝術史,依家踏足番書本上讀過嘅地方,覺得好有意思。」

住民宿買餸煮飯

Kelly指今次有不少新鮮經歷,例如與朋友租住當地民宿,大家一齊買餸煮飯,體驗意大利的生活:「我仲去咗朋友嘅家鄉Sora,參加咗一個初生BB嘅洗禮,好似融入咗意大利人生活咁!我個朋友有個小表弟,佢經常都同我哋一齊,佢好有紳士風度,我好似有個意大利小男友。」Kelly在小男友帶領下遊覽多個名勝,還「情不自禁」熊抱小男友,大方公開「密照」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!