掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

離開娛圈 22年 三星期減 10磅  52歲黎明詩跑步戒酒上電視 [壹週刊 - 1431] __,黎明詩,黎明,M1,

5月132磅探熱針離開娛圈22年 三星期減10磅 52歲黎明詩跑步戒酒上電視52歲黎明詩,早前宣布與同性密友Kelly相戀,大方承認出櫃,敢言敢行獲不 ...


5月 132磅

探熱針

離開娛圈 22年 三星期減 10磅  52歲黎明詩跑步戒酒上電視

52歲黎明詩,早前宣布與同性密友 Kelly相戀,大方承認出櫃,敢言敢行獲不少人支持。重新出發,絕跡熒光幕二十二年,多次被邀在大台亮相的她,早前終答應無綫在懷舊節目《流行經典 50年》開腔唱歌。曾經肥到 132磅的她,為要弗爆見人,積極跑步游水甚至戒酒,三星期成功搣走十磅肉。

筋骨仍軟

25年前 102磅

上週六(八月五日)晚七時半,黎明詩跟女友人在跑馬地出現,入到馬場二人即拉筋熱身,穿上粉橙色 T恤短髮的黎明詩,看上去較以往清爽,估不到年過半百的她筋骨柔軟,甚至將腳拉過頭。

熱身十多分鐘,黎明詩與女友人隨即沿馬場跑圈,跑足一小時,汗流浹背的黎明詩才與女友人離開。

積極減磅

據知,黎明詩為了本月十四日《流行經典 50年》的演出十分緊張,平時愛飲兩杯的她,連酒都戒了。「 Stephanie(黎明詩)一係唔做,要做就要做到最好,無綫搵咗佢好多次,佢都推咗,因為知道自己近年肥咗好多,上鏡唔好睇。早排無綫再搵佢,佢即刻應承。原來佢下定決心減肥,呢幾個星期不斷跑步、游水,又約細妹去打拳,食好少嘢,連酒都唔飲,而家睇落冇之前水腫,幾個禮拜減咗十磅,對佢嚟講好勁喇。」知情者說。

上週六在跑馬地捕獲黎明詩與女友人。

黎明詩性格爽朗,與友人談天說笑,輕輕鬆鬆做熱身。

一入馬場,黎明詩就左右踢腿,過半百的她,筋骨很柔軟。

黎明詩拉筋拉足十多分鐘,臨跑前一副戰鬥格。

跑足一粒鐘,黎明詩才與女友人離開。

122磅 經過三星期的努力,黎明詩成功減了十磅,開始見腰。

今年五月,黎明詩大方承認與同性密友 Kelly相戀。

再出唱片

減磅距離目標尚有五磅,黎明詩沒有放軟手腳,反而加緊狂操直到錄影當日。「 Stephanie對今次演出好認真,話晒廿幾年冇上過電視唱歌,唔同去卡拉 OK玩,除咗一早搵定衫,仲揀咗一快一慢兩首歌唱,總之唔俾自己有咁大壓力。」依然有條唱歌癮的黎明詩,正構思與樂壇新人合作推出復刻版黑膠唱片,「佢覺得同新人合作有火花,嚟緊會搵舊歌翻唱,最好有慈善性質,不過,一切都等佢上完節目先再打算。」黎明詩身邊好友透露。

本身愛飲兩杯的黎明詩,今年五月出席活動時重 132磅,上鏡時口腫面腫。

宣布出櫃,但黎明詩與前夫仍是朋友,保持聯絡。

為了操 fit,黎明詩近期頻頻約細妹打泰拳。

人氣急升

無綫食老本的懷舊音樂節目《流行經典 50年》,搵來不少 80、 90年代歌手演出,黃翊、張立基、溫碧霞等都有俾面上節目,唱完後人氣急升。

陳曉東

陳曉東在節目中演出後,備受外界讚賞外,更刺激了他一直渴望的紅館個唱夢,早前他再入紙申請檔期。

黃寶欣

黃寶欣與鄭敬基合唱完

《酒杯敲鋼琴》後,至今仍有活動找她出席,因而吸引不少人幫襯她在九龍城開的酥皮店及懷舊茶餐廳。

溫碧霞

凍齡女神溫碧霞上完節目後,勾起了大家對「海潮」的回憶, 7月爆出她與老公離婚消息,受到大批傳媒追訪,唔夠一個月,海潮戲劇性與老公

復合。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!