掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

未忘 Stephy?小方唔吼蘇麗珊 [壹週刊 - 1431] __,Stephy,方力申,小方,蘇麗珊,鄧麗欣,M1,

對住蘇麗珊,小方全程保持距離,望都唔望多眼。同你吟一吟未忘Stephy?小方唔吼蘇麗珊由《獨家試愛》到《十分愛》,再到之後嘅《我的最愛》同埋《紀念日》 ...


對住蘇麗珊,小方全程保持距離,望都唔望多眼。

同你吟一吟

未忘 Stephy?小方唔吼蘇麗珊

由《獨家試愛》到《十分愛》,再到之後嘅《我的最愛》同埋《紀念日》,今年葉念琛再開拍愛情小品《愛情奴隸獸》,男主角小方不變,不過女主角就由 Stephy換成蘇麗珊喇!

唔只觀眾睇唔慣,連小方都好似唔多適應,前排見到佢哋喺何文田為新戲開工,對住女神,小方望都唔望多眼,全程木無表情。唔使埋位嗰陣,兩個一樣零交流,各自各傾電話。睇嚟……默契都係要慢慢培養先得喇!

Stephy同小方分手後,兩人都曾經講過要暫停合作,免得尷尬。

唔使埋位,兩人各自各講電話。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!