網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月4日 星期一

冠軍冇人Like?雷莊 __,雷莊,

要睇得明雷莊𠒇個直播,首先英文Listening要好好…新鮮出爐港姐雙料冠軍雷莊𠒇打破魔咒,試戴完后冠之後尋日即拎埋冠軍,風頭一時無兩,不過網上反應兩 ...


要睇得明雷莊𠒇個直播,首先英文Listening要好好…


新鮮出爐港姐雙料冠軍雷莊𠒇打破魔咒,試戴完后冠之後尋日即拎埋冠軍,風頭一時無兩,不過網上反應兩極,當中更有網友直指佢唔應該攞冠軍,隨即又有報道指佢有個富爸爸同牙醫男友等大起底。性格自由奔放嘅佢似乎就被網友留言等影響,今日竟然喺社交網開直播,逐點反擊負評,仲全程用英文直播,大晒流利雞腸。

插網友唔聰明

直播中,雷莊𠒇一開始就已經講到明佢有嘢想為自己發聲,話知道外間有好多人都唔撐佢拎冠軍,佢都好尊重唔同人嘅意見:「不過講真,其實我唔係好Care(負評),一個人係要愛自己,我就好知道自己價值喺邊。」之後佢又提到有富爸爸嘅報道,佢又大插網友可能唔係太聰明,竟然會相信媒體嘅報道。

開聲叫負評網友收口

雷莊𠒇續指為憎佢、同佢啲粉絲起罵戰嘅人感到傷心:「首先要多謝撐我嘅人,不過我真係覺得挑起罵戰嘅人好Sad,對佢哋好失望…佢哋話我好醜樣,I Don't Care!佢哋淨係睇到我個樣,佢哋都唔知我個人係點。我依家開Live唔係為自己辯護,我只係希望大家都可以同我一樣咁堅強、有自信,大家可以停止攻擊性留言。你哋可以繼續講你哋想講嘅嘢,不過我唔識睇中文㗎,我係唔會浪費時間去翻譯……你哋唔滿意呢個賽果嘅人,唔通你想我放棄個后冠?我依家唔會咁做囉,我只會花時間去理我嘅支持者,我唔係要全部人都鍾意我,如果係咁我都好冇自信啫…之後我會繼續做自己,我唔會改變去討好其他人!」佢仲講到明會再喺big big channel度用中文講多次呢番說話添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!