網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月30日 星期四

林作跟新歡 Jacqueline睇戲,拖完手再捽面 [壹週刊 - 1447] __,林作,M1,

探熱針林作跟新歡Jacqueline睇戲,拖完手再捽面林作跟十優港姐麥明詩去年底分手,前度早前被影到跟大隻型男老麥撐枱腳,林作亦不寂寞,十月被拍到跟有 ...






探熱針

林作跟新歡 Jacqueline睇戲,拖完手再捽面

林作跟十優港姐麥明詩去年底分手,前度早前被影到跟大隻型男老麥撐枱腳,林作亦不寂寞,十月被拍到跟有樣有身材 Jacqueline行家品店,日前二人又孖住去數碼港睇戲,雖然其間趁機嘴嘴唔成功,但新歡依然忍唔住捽林作面頰, sweet爆。

不過經常講笑的林作,對新戀情卻這樣回應:「我同佢確係有發展機會,但而家又未係拍拖。」都唔知佢邊句真!

趁機就嘴





上扶手電梯, Jacqueline擰轉頭同林作傾偈,捽完面,兩人想嘴嘴,但睄到扶手梯有人經過,即彈開。



見人避開

上週日(十一月十九日)晚九點半左右,林作跟新歡 Jacqueline Wong在數碼港睇《正義聯盟 2》,踏入戲院,二人有默契甩開手,林作先去洗手間, Jacqueline則聽男友吩咐買戲飛同爆谷,之後合體入影院。

十一點半睇完戲,兩個人行去對面大廈停車場攞車,突然落雨,林作 man爆火速除外套給女友遮雨,二人隨即衝上扶手電梯往停車場,向來說話多多的林作,講了幾句,即令企在前面的 Jacqueline擰轉頭,其間更忍唔住用手捽林作面頰,正當兩人想嘴嘴時,不約而同發現扶手電梯另一邊有人,再彈開扮無事發生。

入到停車場,熱情 Jacqueline愈講愈開心,忍唔住拍了林作幾下,跟住又拖住行了一段路。不過林作就再度變 man,揸住支水毫無反應繼續行去攞車,送女友返回北角屋企。

Man爆除衫



俾女友擋雨





睇完戲,兩人離開行去攞車,林作除外套俾 Jacqueline擋雨。



拖手



買戲飛





入到戲院,兩人本來拖住手,見人多即分開, Jacqueline買戲飛、爆谷,之後才會合入戲院。



買爆谷



跟周秀娜同公司

上月中,他們已經被拍到行家品店,事後林作澄清當日是一班朋友相約吃飯,他在「無印良品」買櫃,早到在附近行街的 Jacqueline其後加入,並非拖友關係。不過早在九月初,林作已經上載過他跟 Jacqueline合照,更問網民二人是否合襯,擺明好冧女方。

林作眼中一萬分嘅索女

林作鍾意喺 Facebook讚女仔,俾佢讚過嘅女仔多到數唔晒,近排睇完台慶,就讚同係港姐冠軍出身嘅馮盈盈,當日馮盈盈依足限奶令,封晒全身,但林作依然用「密實都冇法遮蓋光環」形容馮盈盈。仲俾夠一萬分。林作眼中索女,仲有新一代性感女神張曦雯、接受完訪問成功抄牌嘅彭慧中、女子組合 Bingo隊長 Carman、同埋去年因讚索而同前度吵大鑊嘅牛津大狀 Victoria,今次一反常態,含蓄曲線讚女友,應該唔只一萬分。





馮盈盈





Victoria





張曦雯





Carman





彭慧中

美貌行先

對於再被拍到跟 Jacqueline孖住睇戲,林作回應:「我同佢確係有發展機會,但而家又未係拍拖,嗰日我哋只係去睇戲。」問到 Jacqueline有何優點,林作曲線讚女友:「我不嬲都話女仔嘅美貌重要過智慧,你試問任何一個女仔,如果俾佢哋揀其中一樣,佢哋梗係揀美貌唔要智慧。」撇開美貌,他是否介意外間將 Jacqueline跟前度比較,他說:「佢唔係圈中人,我唔想講其他關於佢嘅嘢。不過我哋只係去睇場戲,就係咁多。」

據了解,林作跟 Jacqueline在英國讀書時並不認識,今年二十五歲的她,回港工作後才開始跟林作來往,一四年在英國曼徹斯特大學( University of Manchester)畢業,修讀市場學的 Jacqueline,回港後加入周秀娜經理人公司 GME工作,既打工也是 KOL。

「 Jacqueline個樣 sweet,靚過好多幕前女仔,佢去 interview時,公司嘅人仲以為佢申請做幕前,點知佢去 in做幕後, Jacqueline做嘢都算勤力,九月公司喺香港海濱公園連續三日搞活動,日曬雨淋,佢都冇怨過一句。」知情者說。





去年麥明詩拍劇集《賭城群英會》,對手何浩文開口狂追。





去年九月,麥明詩承認跟林作分手,八月兩人被拍到在中環攤牌,麥明詩喊爆離開。





九月初,佢先後在 Facebook問網友, Jacqueline同佢襯唔襯?另一日又 po大合照,然後寫「度過愉快晚上」故事。

演舞台劇

感情有着落,林作事業亦有新發展,唔做大律師,早前簽約范振鋒揸弗的娛樂公司正式入娛圈,每逢週日要做補習天王教英文外,有經理人安排工作,林作經常將 rap歌片放上社交平台公諸同好,即將又為首個舞台劇排練,全心投入幕前演出,愛情事業同樣有起色。





林作早前自爆阿媽周轉不靈要賣豪宅,林作媽回應叫阿仔唔使擔心,兩母子幽默感十足,都是吹得之人。





Jacqueline有樣有身材,不過無興趣做幕前。





林作行搞笑路線,早排同黃建東孖住玩了幾條惡搞片。





林作媽支持阿仔入娛圈,年初,林作媽借豪宅兼上埋鏡幫電視台做訪問。

減齡靚媽

林作新女 Jacqueline有樣有身材,原來仲有個似家姐多過媽咪嘅「減齡靚媽」,今年 25歲的 Jacqueline,喜歡 po同家人生活照,從事美容業的 Jac媽,亦經常同阿女一齊上鏡,皮膚白滑有光澤,其中一張母女同著皮褸白 tee嘅 wild合照,似姊妹多過母女。

撰文:娛樂組

攝影:陳亦龍、楊紫


鍾意就快D Share啦!