網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月30日 星期四

調理趕生B 香香急救「指公」 __,香香,岑麗香,

等你好消息呀!無綫花旦岑麗香(香香)十一月中剛度過33歲生日,去年十二月她與拍拖多年的男友Joshua(強強)於溫哥華結婚後,兩人下月便結婚一周年,最 ...


等你好消息呀!


無綫花旦岑麗香(香香)十一月中剛度過33歲生日,去年十二月她與拍拖多年的男友Joshua(強強)於溫哥華結婚後,兩人下月便結婚一周年,最近有指香香為了急趕生B而推掉新劇,索性抖一抖與老公積極造人。

而最近忙於宣傳新劇《溏心風暴3》的香香,日前於黃大仙出席活動後,即於女同事陪同下,乘七人車趕往九龍城睇骨醫,原來近年劇接劇的她捱到五勞七傷,最近連腰骨及手指公也受傷,急趕生B的她為了調理身體,要急急「啪」直腰骨兼急救「指公」。

香香下車後急急腳步往附近一幢唐樓,見記者在場即友善揮手打招呼,並主動表示:「我要上去睇骨醫,因為我條腰骨有啲歪,所以要啪番直,同埋之前拍戲整親隻手指公,都要做小小物理治療,不過冇乜事嘅。」期間提到她最近頻頻傳出有喜,香香笑笑口說:「冇呀,我都唔係大肚。多謝大家關心!真係有BB會話畀大家知。」說罷香香便匆匆上樓,逗留約兩小時才離開,急步上車趕返歸慰夫。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!