網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月30日 星期四

失獎王浩信黑面頹爆蔡思貝出招呵番 [壹週刊 - 1447] __,蔡思貝,王浩信,M1,

探熱針失獎王浩信黑面頹爆蔡思貝出招呵番被喻為無綫台慶頒獎禮前哨戰的《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》,上週六在雲頂舉行,本來以為可以繼新加坡頒獎禮再下 ...






探熱針

失獎王浩信黑面頹爆蔡思貝出招呵番

被喻為無綫台慶頒獎禮前哨戰的《 TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》,上週六在雲頂舉行,本來以為可以繼新加坡頒獎禮再下一城的王浩信,輸俾臨時帶老婆戚美珍出現的三哥苗僑偉。

「最佳男主角」大熱倒灶,失獎王浩信幾乎全程黑面,好彩有緋聞女友蔡思貝出招呵番,在台上大講冧話,齊齊標尾會攞「最佳電視劇」。









攞「最佳劇集」,蔡思貝上台即講唔停,失落視帝的王浩信依然笑容欠奉。





三哥帶老婆戚美珍出席頒獎禮,跟拍檔宣萱齊封視帝視后。





宣布三哥得獎,王浩信有風度攬對方,明知有鏡頭對住自己,即露出全晚最燦爛笑容。

失落三連冠

本來有望三連冠的王浩信,憑電視劇《踩過界》跟三哥以及陳展鵬爭視帝,事前被一致看好的他,亦信心十足,不過到得知三哥三嫂雙雙出席頒獎禮,即傳出視帝人選有變。

「三哥本來話唔會出現,但臨時現身,大家都估到好大機會俾佢,其實宣萱都一樣,佢咁多年冇返公司拍劇,而家又肯飛過去馬來西亞出席頒獎禮,唔通淨係去坐吓咩?」工作人員說。





當晚姚子羚奪「最佳女配角」,她有感而發講述去年差點毀容,被迫停工半年,算是頒獎禮最感人一幕。





胡定欣雖失落視后,不過中門大開晚裝卻獲不少掌聲。





自言不知是否再有機會攞獎的陳山聰,在台上感謝拍拖四年的另一半,以及屋企人。

影響社會

雖然失獎,不過緋聞女友蔡思貝好識做,當宣布《踩過界》獲「最佳電視劇」,她上台即爭住講:「呢套劇集令觀眾關注弱勢社群,可以生命影響生命,好開心可以做到演員。」雖然同在台上的王浩信依然冇乜笑容,但蔡思貝一番話,將孭重飛劇集推高一個層次,超出演技影響社會,王浩信應該順番條氣。





宣萱上台攞視后,唐詩詠在台下猛影相,王浩信則無乜表情。





頒獎禮後,一班同事幫李佳芯慶祝生日,無得冧庄視后的李佳芯依然好開心。

撰文:娛樂組 

攝影:何子洋、蕭敬漁


鍾意就快D Share啦!