掃呢頁CODE去手機

2017年12月31日 星期日

黃心穎:黃心穎瘦腰唔瘦胸 馬國明睇到個口得個窿 __,心穎,馬國明,黃心穎,

馬國明最開心啦!藝人黃心穎尋晚率領蔡思貝、馮盈盈、邵珮詩同張寶兒喺《勁歌金典頒獎典禮2017》以勁歌熱舞翻唱胡鴻鈞嘅《到此一遊》,心穎身穿緊身短裙熱褲 ...


馬國明最開心藝人黃心穎尋晚率領蔡思貝、馮盈盈、邵珮詩同張寶兒喺《勁歌金典頒獎典禮2017》以勁歌熱舞翻唱胡鴻鈞嘅《到此一遊》,心穎身穿緊身短裙熱褲 ...


馬國明最開心


藝人黃心穎尋晚率領蔡思貝、馮盈盈、邵珮詩同張寶兒喺《勁歌金典頒獎典禮2017》以勁歌熱舞翻唱胡鴻鈞嘅《到此一遊》,心穎身穿緊身短裙熱褲,身材Fit到漏!

心穎身材咁好係有原因,佢今日喺社交網上載兩張相作對比圖,一張係減肥前有少少肚腩仔,Pat Pat位都比較寬啲,而另一張就係收身成功嘅相,見心穎練到有馬甲線,Pat pat同大髀位都瘦哂,唯一不變嘅係豐滿上圍,完美演繹瘦身唔瘦胸,令人好羨慕呀!相信馬國明一定最開心!心穎留言話:「Here’s to 2017. The best decision I’ve made this year was to take better care of my body and mind. This is my 20-day transformation. So no more excuses, be a stronger n healthier you!(這是2017年。我今年做出的最好決定是更好地照顧自己的身心。這是我20天的轉變。所以沒有更多的藉口,做一個更健康的你!)」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!