掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

湯洛雯麥美恩籲畀空間 __,麥美恩,湯洛雯,

麥美恩(左)與梁嘉琪合作成為好友,關心對方甩拖後的心情。
湯洛雯麥美恩籲畀空間梁嘉琪昨日在網上默認與男友阿金分手,令一班與她在無綫節目《學是學非》共事的「是非精」大感突然,其中麥美恩表示關心嘉琪情況:「嘉琪係 ...


湯洛雯麥美恩籲畀空間

梁嘉琪昨日在網上默認與男友阿金分手,令一班與她在無綫節目《學是學非》共事的「是非精」大感突然,其中麥美恩表示關心嘉琪情況:「嘉琪係一個好堅強、獨立嘅女仔,佢選擇喺網上交代,都相信已經講晒想講嘅嘢,依家可以做嘅係畀時間同空間佢,咁當然我哋都好錫佢,都會搵方法安慰佢。」

另一位「是非精」湯洛雯亦力撐嘉琪:「都有短訊問候佢,但呢個時間畀佢自己沉澱一下,畀啲私人空間佢,所以唔會問太多,佢都知道我哋一定喺佢身邊。」另外,前日湯洛雯在電視廣播城為古裝新劇《丫鬟大聯盟》開工時,表示新年假期與家人到泰國旅行,甫回港便要開工,仍未抽到時間向男友羅天宇及其家人拜年,而拍檔謝東閔亦說農曆新年未見過緋聞女友朱智賢。

湯洛雯去完旅行叉電,分外風騷。
  • 湯洛雯去完旅行叉電,分外風騷。





鍾意就快D Share啦!