掃呢頁CODE去手機

2018年6月14日 星期四

同林欣彤劃清界線 天堂鳥Tyrese想娶余思霆 __,余思霆,天堂鳥,林欣彤,

■BOP前晚參加慈善音樂會,Tyrese(右)未有受緋聞影響心情。
■BOP前晚參加慈善音樂會,Tyrese(右)未有受緋聞影響心情。男子MK組合天堂鳥(BOP)成員歐鎮源(Tyrese)日前被《蘋果》讀者透過「爆相爆 ...


男子MK組合天堂鳥(BOP)成員歐鎮源(Tyrese)日前被《蘋果》讀者透過「爆相爆片」,踢爆飛甩華姐冠軍女友余思霆,約林欣彤撐枱腳。BOP前晚同Mr.、Dear Jane、蘇慧恩、可嵐等喺旺角麥花臣場館舉行「Rock'n Life慈善音樂會」,Tyrese女友未見現身。



■Tyrese解釋當日係即興約林欣彤。資料圖片

■Tyrese解釋當日係即興約林欣彤。資料圖片
林欣彤

林欣彤
■Tyrese稱同女友感情好穩定,有結婚打算。資料圖片

■Tyrese稱同女友感情好穩定,有結婚打算。資料圖片

感情穩定

Tyrese解釋指女友極度忙:「佢太多工作,不過我平日喺香港嘅時間都好少。」少時間都約林欣彤?Tyrese急解畫:「嗰次我係好空閒,好即興約嘅。」佢仲話女友冇嬲,好信任對方,感情好穩定。問到會唔會結婚?佢話:「想,但唔係呢個時候,𠵱家搏殺期。」

對於林欣彤被指係小三,Tyrese話:「佢係我好欣賞嘅歌手,對於完全唔關事嘅佢被拖落水,我覺得好抱歉,希望大家唔好誤解,我有同佢講唔好意思。」

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!