掃呢頁CODE去手機

2018年6月14日 星期四

《深宮計》胡定欣小產後性情大變 提議劉心悠升呢做公主 __,定欣,深宮計,劉心悠,心悠,胡定欣,

因為蕭定一公司同無綫有官司糾紛嘅關係,搞到娜姐周秀娜無緣宣傳佢嘅處女劇《宮心計2深宮計》,連預告片同佈景版統統被消失,不過總監梅小青就話冇cut走娜姐 ...


因為蕭定一公司同無綫有官司糾紛嘅關係,搞到娜姐周秀娜無緣宣傳佢嘅處女劇《宮心計2深宮計》,連預告片同佈景版統統被消失,不過總監梅小青就話冇cut走娜姐嘅戲份,大家都合作得開心。

「被消失」嘅娜姐喺呢個禮拜終於出場,之前一直話娜姐係心悠嘅家姐,呢個謎底喺亦正式解開。話說因為陳煒喺「蟠龍宴」自製一場吐血戲陷害馬浚偉,於是李龍基下令馬浚偉軟禁兼徹查,最後喺劉心悠嘅幫助下,定欣揪出真兇為馬浚偉平反。入宮為咗搵家姐殷?嘅心悠,喺蕭正楠嘅協助下,知道家姐原來已經死咗,心悠唔肯相信呢個事實,好彩得到蕭正楠喺身邊支持,心悠總算可以振作起嚟,仲下定決定要幫家姐搵出兇手。

陳煒為咗可以繼續留喺皇宮,表面上將啲家產交出,以示自己不再戀棧朝堂,但暗地佢散播謠言,向李龍基暗示馬浚偉有弒君奪位嘅野心,本來李龍基順應天意將皇位傳俾馬浚偉,不過最後李龍基只係交出部份權力,唔肯交出大權。之後陳煒仲發現定欣小產之後唔可以再生仔,所以佢安排外甥女,即係娜姐入宮做妃嬪。

雖然娜姐得到好多人嘅歡心,仲對馬浚偉一往情深,但係馬浚偉為咗胡定欣而討厭娜姐,本來對定欣好忠心嘅心悠,最初都同一陣線,不過因為一件事而令佢對娜姐改觀,之後娜姐被捲入呂珊被襲一事,但係最後得到心悠為佢嘅清白做證。

定欣自從小產之後,性格變得好有心計,擔心自己嘅皇后地位不保,之後佢仲同李龍基提議,納心悠做契女,最終心悠由婢女冊封為公主。




鍾意就快D Share啦!