掃呢頁CODE去手機

2018年9月24日 星期一

《延禧攻略》:黃建東扮魏瓔珞 網友笑似太后多啲 __,延禧攻略,黃建東,

大家點睇?藝人黃建東近日「迷上」《延禧攻略》,適逢該劇一眾主角「南巡」訪港,無綫安排他與「蝦頭」楊詩敏等拍片,重演劇中角色及經典場面以配合宣傳。對於被 ...


大家點睇?


藝人黃建東近日「迷上」《延禧攻略》,適逢該劇一眾主角「南巡」訪港,無綫安排他與「蝦頭」楊詩敏等拍片,重演劇中角色及經典場面以配合宣傳。對於被分配扮「魏瓔珞」吳謹言,黃建東笑謂:「真係好開心,冇諗過有機會扮偶像。聽日一眾主角會喺電視城,我好想返去撞吓吳謹言,咁啱嚟緊我拍新劇《黃金有罪》,會由忠變奸,心態同經歷上會有所轉變,睇《延》劇可以話取經及有得着嘅。」有網民睇過佢嘅造型照之後,搞笑話佢似扮緊太后多啲!

由於煲劇煲到癈寢忘餐,黃建東搞笑謂:「好似坐監一樣,朝朝八點先瞓,去到茶餐廳唔係叫嘢食,而係攞部手機出嚟上網先,不過差唔多煲晒嘞,嚟緊開《黃》劇要做功課,戲裏面我角色好熟財經嘅,但平日我連股票都唔掂,所以抽時間惡補吓呢方面知識就真。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!