掃呢頁CODE去手機

2018年9月24日 星期一

羅傑承做外父 大女羅雪儀喊住嫁 __,羅傑承,

羅傑承(右)拍片賀大女出嫁,一對新人相當感動。
羅傑承(右)拍片賀大女出嫁,一對新人相當感動。羅傑承昨日嫁女,大女羅雪儀與夫婿Colin在灣仔君悅舉行簽紙註冊儀式,JW與男友、蔡一智、黃婉曼及彭健新 ...


羅傑承昨日嫁女,大女羅雪儀與夫婿Colin在灣仔君悅舉行簽紙註冊儀式,JW與男友、蔡一智、黃婉曼及彭健新等出席見證,陳貝兒擔任司儀。榮升外父的羅傑承秘密拍短片送給女兒,一對新人受訪時表示:「婚禮上好感動,尤其係爹哋嗰條片,係用我同屋企人嘅卡通畫像做成,爹哋話要打破傳統,唔用說話去講,不如用動畫去表達,自己本身都想忍住唔喊,但最後都忍唔到,估唔到爹哋咁有心思。」



一對新人昨晚與家人晚飯,羅雪儀表示下月去度蜜月:「今年會去瑞士滑雪、返去我讀大學嘅地方,好多朋友喺嗰邊,到時一定會開party同朋友狂歡。」

採訪:王連連

攝影:仇志德



JW攜男友到場,男友見到傳媒時表現怕醜。 JW攜男友到場,男友見到傳媒時表現怕醜。
彭健新昨日出席羅傑承女兒婚禮。

彭健新昨日出席羅傑承女兒婚禮。

鍾意就快D Share啦!