掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

甄子丹:歧視風波!子丹反擊不實傳聞:有人歪曲事實 __,甄子丹,

「宇宙最強」甄子丹日前舉家出席慈善晚宴,點知發生不愉快事件,受到不禮貌對待、種族歧視,最後成家不忿離場!之後傳出好多當日內幕事件,有指子丹嫌冇靚位坐, ...


「宇宙最強」甄子丹日前舉家出席慈善晚宴,點知發生不愉快事件,受到不禮貌對待、種族歧視,最後成家不忿離場!之後傳出好多當日內幕事件,有指子丹嫌冇靚位坐,先至拉隊走人。

事件發生之後,子丹一直都未有發聲,因不想是非沒完沒了,但佢見到好多不實報道,覺得事件被嚴重歪曲,所以決定開腔回應,道出當日的來龍去脈:「其實大會邀請咗我做聯合主席好多年,之前因為時間唔啱做唔到,今年覺得點都要盡力幫手出席活動,做慈善同支持朋友,受邀請時,我同屋企人喺倫敦,我特登自己畀錢改機票返香港,仲去搵物資做拍賣,盡一分力。」

晚宴當日,其實子丹一落車,已經出現混亂,佢話:「我都明白,多人實會咁,我入場時都已經有好多人搵我影相,我見開始混亂,就入咗Ball Room,點知裏面有一班PR團隊,其中一位外籍女仕,佢非常無禮貌咁叫我哋出去。我唔明白點解要咁唔禮貌?但當時都有好多外地藝人喺入面。」子丹續稱當晚現場冇保安、又冇指示,但他都覺得問題不大,一直自己照顧自己,但受到不禮貌對待,就忍無可忍,佢話:「太太見個位外籍女士態度咁差,就要求見團隊負責人,一位外籍男士就過咗嚟,佢用非常唔友善嘅眼神望咗我哋一眼,我太太説話未講完,佢就掉頭走咗,連基本尊重都冇,所以先至決定離開。」

至於有指子丹帶咗20個助手到場兼嫌座位不佳而離場,子丹表示:「簡直荒謬,應該有人為咗推卸責任,而搞咁多歪曲事實嘅嘢出嚟,好多人都知我得一個助手,而當晚我坐乜嘢位根本都冇所謂,我只係想做慈善同支持朋友,我朋友都有打畀我道歉,話嗰個人不嬲都係咁囂張傲慢,我都有搞過活動,好多嘢我都明白,但受到咁不禮貌對待,真係冇可能忍,呢個世界一定有種族歧視,我由細到大喺外國見好多,唔會否定呢樣嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!