掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

傅嘉莉:被批搞是非 傅嘉莉否認寸呂慧儀後遭孤立 __,傅嘉莉,呂慧儀,

藝人黃智賢與傅嘉莉(Kelly)出席無綫電視與香港寬頻在尖沙咀舉行的聯合新聞發布會,黃智賢受訪時透露與醫生朋友夾份投資的醫學美容公司已經開設一年,問到 ...


藝人黃智賢與傅嘉莉(Kelly)出席無綫電視與香港寬頻在尖沙咀舉行的聯合新聞發布會,黃智賢受訪時透露與醫生朋友夾份投資的醫學美容公司已經開設一年,問到他可有親身測試?他說:「我主要做激光保養皮膚,改善皮膚質素。(會唔會開分店?)做好呢間先,醫學美容競爭都幾大,最緊要係做好口碑。」身旁的Kelly亦大讚黃智賢店舖的儀器是最先進。

澄清唔係孤獨精

Kelly早前於社交網暗寸呂慧儀及黃文迪借她造新聞,其後被指拍攝劇集《極道怪咖》時變成孤獨精,她對此表示:「自己都想澄清,其實套劇大家拍攝得好開心,冇合照唔代表關係唔好,咁我之後同大家影多啲合照,避免有誤會。(有傳你自封『女一』,仲出動私伙首飾拍劇?)冇,所有首飾、手袋都係公司提供嘅,呢個『女一』稱號係公司畀,而唔係人哋講,哈哈。」

Kelly又指之前社交網發文只是想再度澄清,而不是搞是非,所以聽到「搞是非」這三個字感覺很委屈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!