掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

【60歲仙氣祖母有70億身家】朱玲玲羅康瑞恩愛共擁4間上市公司:兩個人相處要合理|即日娛頭 __,朱玲玲,羅康瑞,

60歲朱玲玲同下個月就71歲嘅羅康瑞,經常十指緊扣拍拖,好恩愛呀!羅康瑞幾忙都陪老婆買衫,日前又孖住出動,佢似乎同店員混熟晒,朱玲玲睇完衫,佢臨走仲笑 ...




60歲朱玲玲同下個月就71歲嘅羅康瑞,經常十指緊扣拍拖,好恩愛呀!

羅康瑞幾忙都陪老婆買衫,日前又孖住出動,佢似乎同店員混熟晒,朱玲玲睇完衫,佢臨走仲笑住同店員講拜拜。

唔少富豪結婚,尤其係再婚,都會喺婚前有所部署,但羅康瑞08年喺新加坡再婚娶朱玲玲,就冇任何防避,仲即時向港交所申報,旗下四間上市公司同太太共同持有,當時股權總值46億。一做羅太,朱玲玲就有嘢揸手。

事隔多年,羅康瑞身家升咗唔少,今年福布斯估計佢有141億,如果同老婆一人一半,即係朱玲玲帳面都有70億喇!

不過兩個人相處又唔係成日要計算嘅,雖然加埋過百歲,不過佢哋仍然好溫馨,羅康瑞對住朱玲玲總係眉開眼笑,好冧個靚老婆。

朱玲玲話,佢老公係潮州人,好大男人。講到婚姻之道,佢就畀足面老公,話老公大過佢,聰明過佢,應該由老公講。但佢覺得兩個人相處要合理,同埋明白對方,仲話同老公好易相處,佢都係做番自己。

咁識畀面老公,難怪羅康瑞咁錫佢


鍾意就快D Share啦!