掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

甄子丹:甄子丹遭種族歧視 馬天佑試過被迫Delete相 __,甄子丹,馬天佑,

藝人馬天佑出席活動,提到「宇宙最強」甄子丹日前出席慈善晚宴時被種族歧視,馬天佑話當晚冇出席:「但我都認同呢啲場合,真係要好好照顧自己,因為可能因為好多 ...


藝人馬天佑出席活動,提到「宇宙最強」甄子丹日前出席慈善晚宴時被種族歧視,馬天佑話當晚冇出席:「但我都認同呢啲場合,真係要好好照顧自己,因為可能因為好多人,在場嘅工作人員好大壓力。(有冇試過曾經被不禮貌對待?)其實上年都有出席呢個慈善晚宴,當時喺場內經理人幫我用手機影相,但點知在場工作人員叫我哋Delete,話場內唔畀影相,但其實好多人都有影,最後都有乖乖聽話Delete,但其實當晚都有幫朋友影相,都要Delete,所以有啲無奈。(所以今年唔去?)唔係,因為有工作所以去唔到。」

講到同場有韓團WINNER成員Mino(宋閔浩),佢話冇見過對方,但反而就同已退團嘅前WINNER成員南太鉉合作過。講到依家韓國咁多藝人有負面報道,佢話有留意,好似當連續劇咁樣睇吓有冇新嘢出嚟:「其實做藝人要小心,都唔係淨係呢排小心,未來都要。」佢透露嚟緊五月會出歌,希望今年可以可以出四首歌:「其實我冇追榜,又唔識得玩呢啲遊戲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!