掃呢頁CODE去手機

2019年4月3日 星期三

【員工有福了】又買磚頭 蔡一鳳帶你睇3300萬員工宿舍 __,蔡一鳳,

蔡一鳳喜歡投資物業,年多前以接近三千萬買入位於柴灣道的千呎屋,月初收屋時,已經漲了百分之十,收屋時,她說最令她驚喜的是,除有翠緣山景,更有少少海景。不 ...




蔡一鳳喜歡投資物業,年多前以接近三千萬買入位於柴灣道的千呎屋,月初收屋時,已經漲了百分之十,收屋時,她說最令她驚喜的是,除有翠緣山景,更有少少海景。不過,能夠第一時間享受這間屋的,是公司員工。

原來,她的海外員工,每年都會來香港出差,尤是法國設計師,試過來港兩星期,就用了六萬住酒店。她表示:「香港酒店係貴,不過最唔方便係訂唔到,我哋都試過租屋畀員工,諗諗吓,不如自己買一間投資,不過買樓花時,都唔知嗰景咁靚。我都留咗一間房畀自己,因為屋企喺赤柱,有時中途返呢度休息,或者叫化妝師嚟呢度化妝,都好方便。」

講到尾,除照顧員工,喺香港工作時有屋住,蔡一鳳表明以投資為主,不過有顧主提供一間咁靚嘅宿舍,相信大部分員工都好歡迎。


鍾意就快D Share啦!