網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月15日 星期五

【頭條獨家】飆高音獲鄭裕玲讚好 56歲鄧建明求教年青音樂才子 __,鄭裕玲,

鄧建明上咗幾堂,話增加咗唱歌嘅持久力。
【頭條獨家】飆高音獲鄭裕玲讚好56歲鄧建明求教年青音樂才子鄧建明上咗幾堂,話增加咗唱歌嘅持久力。56歲的太極樂隊主音兼結他手JoeyTang(鄧建明) ...




飆高音獲鄭裕玲讚好56歲鄧建明求教年青音樂才子鄧建明上咗幾堂,話增加咗唱歌嘅持久力。56歲的太極樂隊主音兼結他手JoeyTang(鄧建明) ...




【頭條獨家】飆高音獲鄭裕玲讚好 56歲鄧建明求教年青音樂才子

鄧建明上咗幾堂,話增加咗唱歌嘅持久力。

56歲的太極樂隊主音兼結他手Joey Tang(鄧建明)將於本月20日在Star Hall舉行《Music Playground演唱會2019》,作為Rock star梗係Rock到盡,為咗增加持久力,唔會唱到變嗌歌,Joey喺開show前夕求教30歲年青音樂才子Nic Lau嚟改善唱歌技巧,學咗8堂,連有要求的鄭裕玲(Do姐)都讚不絕口,喺商台節目《口水多過浪花》中叫他講解吓點樣將高音唱得咁好,Joey哥學有所成,開心到飛起!採訪:方騫平 場地:星格流行音樂學院

Nic樂於同Joey哥研究歌藝。
Nic樂於同Joey哥研究歌藝。
56歲都可以做學生,真係活到老,學到老。

56歲都可以做學生,真係活到老,學到老。

距離開個人show愈來愈近,Joey Tang勤於練歌,仲搵來唱過《搖滾大俠奏》音樂會的Nic做導師,當日上堂正值練習Queen的《Bohemian Rhapsody》,Nic邊彈琴邊指導Joey飆高音小技巧,原來唔使擁有鐵肺都能唱出驚人效果,Nic大讚呢個學生領悟力強:「佢好謙虛,其實係知道原理嘅,我只係提佢調整,將啲嘢放返大去做,佢好神奇,每次講完消化一兩分鐘,就可以唱到,好勁。」Joey就讚Nic幫到手:「以前啲人覺得我係嗌歌,依家追求到音域。」

Joey希望唱功有進步

問到Joey縱橫樂壇30年,搵個口靚仔教唱歌可會冇面?Joey笑說:「我個人不恥下問,唱咁耐都想進步,咪要搵人教囉,而且冇分年紀係達者為先,而且今次我揀咗好多,《小雨落在我的胸口》等有難度嘅歌,要唱得好。(有冇被批評到冇晒信心?)唔會,佢好nice,只會顧及我感受話『Joey哥,歡迎嚟研究吓!』其實我梗係嚟學嘢啦。」本月7日牛一的Joey當日做Do姐電台節目嘉賓,並為該節目創作及演繹的新Jingle(宣傳聲帶)交功課:「我都好驚Do姐反應,好彩佢好開心,覺得唱法好高音好正,仲叫我喺節目度分享吓技巧,呢個真係我最大嘅生日禮物。」

Joey哥56歲生日收到Do姐「賀」禮。

Joey哥56歲生日收到Do姐「賀」禮。
單飛演唱會當然唔少得太極兄弟Patrick同Gary Tong。

單飛演唱會當然唔少得太極兄弟Patrick同Gary Tong。



鍾意就快D Share啦!