網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月15日 星期五

昆凌:冇諗過咁早結婚生B 昆凌自爆仲想去玩 __,昆凌,

21歲仲想去玩都好正常。現年26歲嘅台灣女星昆凌同天王周杰倫(周董)結婚差唔多5年,兩年抱兩成功湊咗個「好」字,組織幸福美滿家庭。繼續有幕前演出嘅昆凌 ...




21歲仲想去玩都好正常。


現年26歲嘅台灣女星昆凌同天王周杰倫(周董)結婚差唔多5年,兩年抱兩成功湊咗個「好」字,組織幸福美滿家庭。繼續有幕前演出嘅昆凌,日前以嘉賓身份,上內地綜藝節目《漫游NBA》,接受佢偶像NBA球星「咖喱仔」史堤芬居里(Stephen Curry)嘅訪問,對住偶像激罕兼首度大談同周董嘅相識經過同內心世界。


見二人全程坐喺私家車入面,由咖喱仔先發問:「你同老公係點相識?」昆凌大方話當年佢第一次見周董只得17歲,嗰時周董為佢自己首歌《你好嗎》身兼MV導演,而昆凌去試鏡,兩個人就咁認識咗,之後就開始拍拖,而第一次嘅約會地點係喺籃球場,佢怕醜笑話︰「當時我都是在看他打球,但我現在經常和他打球了。」再冧爆話同老公無論大小事都會分享,有次佢射出三分波,係周董堅持要將短片放上IG同Fans開心Share,昆凌又話會同周董一齊就時間放假去旅行,如果有好多地方想去,就會交畀俄羅斯輪盤決定。據知,周董當年為保護愛苗,搵咗吳洛儀重拍MV,有唔少Fans睇完節目都留言話想睇原裝嘅「昆凌版」MV。


喺節目中後段,昆凌坦言冇諗過咁快會喺20歲結婚、21歲生小朋友,呢啲都唔係佢嘅人生規劃,覺得自己心態上仲係一個小朋友,仲想同朋友出去玩、開Party,但佢就要湊仔︰「一開始都覺得自己好幼稚,每日要應付孩子真是累死了﹗我為甚麼會出現在這裏?我還想出去玩,但我不得不在此,現時我的小孩已經4歲,我現在好開心那時候選擇去生孩子,因為孩子我也成長了很多,開始不止思考自己,開始關心別人。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!