掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

入行十年獲莫文蔚關顧 王梓軒爆石祐珊keep住面黑 __,王梓軒,莫文蔚,

王梓軒作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》接受主播許文軒訪問。
入行十年獲莫文蔚關顧王梓軒爆石祐珊keep住面黑王梓軒作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》接受主播許文軒訪問。王梓軒(Jonathan)將於下 ...




入行十年獲莫文蔚關顧 王梓軒爆石祐珊keep住面黑

王梓軒作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》接受主播許文軒訪問。

王梓軒(Jonathan)將於下月20、21日在會展舉行兩場演唱會,為入行十周年做個小總結,他更點名多謝這十年間曾經出現過的每一個戰友,尤以經理人石祐珊,仲爆料指睇返他跟嘅舊照,珊珊塊面都好黑:「冇石祐珊,何來王梓軒?我哋九年前開始合作,其後佢再成為我經理人,佢好努力令我哋嘅團隊團結,好多時佢會犧牲咗自己嘅休息時間同埋形象,我哋笑咗佢好耐,可能平時佢匆匆忙忙做嘢,所以每張相影到佢都係黑面。」

梓軒同珊珊係親蜜戰友。
梓軒同珊珊係親蜜戰友。
Jonathan特別感謝「家姐」莫文蔚對他的關心。

Jonathan特別感謝「家姐」莫文蔚對他的關心。

Jonathan亦特別感謝「家姐」莫文蔚,他說:「每次佢忙完返嚟香港都會搵我,睇吓我點,俾我意見,有一期我放多咗時間喺影視上,我變得失去平衡,好迷失,應唔應該繼續行,點樣俾觀眾知我係一位歌手,但Karen叫我唔使理,觀眾只會在意我嘅作品好唔好,而唔係我係歌手定係演員,佢要我做好自己嘅作品就得,佢真係點醒咗我!」

Jonathan為演唱會練大隻。

Jonathan為演唱會練大隻。
王梓軒舉行個唱記者會,邀得嘉賓衛蘭(Janice Vidal,中,C)及衛詩(Jill Vidal,右,R)撐場。

王梓軒舉行個唱記者會,邀得嘉賓衛蘭(Janice Vidal,中,C)及衛詩(Jill Vidal,右,R)撐場。



鍾意就快D Share啦!