掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

【周柏豪太天真了】羅嘉良日日愛國掛嘴邊 住埋大陸一樣被換角 __,中國,周柏豪,大陸,羅嘉良,

舐,大大力舐!舐得共多自有人民幣進帳。如果周柏豪真係咁諗,佢就真係太年輕了。仲有張栢芝,仔都生咗三個喇,仲係咁天真咁傻嘅?睇下人哋羅嘉良,三日唔埋兩日 ...






舐,大大力舐!舐得共多自有人民幣進帳。如果周柏豪真係咁諗,佢就真係太年輕了。仲有張栢芝,仔都生咗三個喇,仲係咁天真咁傻嘅?睇下人哋羅嘉良,三日唔埋兩日就會出post講愛國,仲娶埋個大陸老婆兼移居北京,論愛國肯肯定真心過周柏豪、張栢芝臨急抱佛腳,但結果呢?咪又係因為政治問題、港人身份失去工作機會。

是咁的,有傳內地影視界收到通知,無公開表態愛國嘅港台人士盡量唔好用。結果,內地投資者情願有殺錯無放過,連一直高調愛國嘅羅嘉良都唔敢用,明明簽咗約拍大陸劇《如意芳霏》,最後一樣決定換角。

咁咪即係舐又死唔舐又死,純粹睇大陸心情?係㗎!大陸喺國際舞台上都成日自把自為唔跟規矩,更何況喺國內呢?所以咪辣㷫美國導致貿易戰囉,連USCC(美中經濟與安全審查委員會)報告都建議唔好再叫習近平做「國家主席」,叫「中共總書記」比較適合,免得令人誤會中國有民主,民間更有人對此解讀為暗諷帝制。

講起習大大與帝制,早前台灣網民就發現歌手吳克群(何超蓮前男友)首《為你寫詩》遭到大陸多方禁止:優酷視頻搜索搵唔到原MV;網站bilibili禁止評論;騰訊視頻上嘅舊評論全部delete。點解?網民認為同《為你寫詩》被二次創作成《維尼寫史》冒犯咗習大大有關,因為歌詞不單提及64,更嘲諷維尼愛權:「維尼寫史,維尼禁止,維尼他不喜歡六四,維尼我任期沒有限制,維尼實施帝制。」

唔通吳克群真係躺著也中槍?《壹》仔都嘗試喺bilibili搜索《為你寫詩》,其實仲有唔少相關視頻可以睇到,部分更係本年11月最新上載,且評論功能未被關閉。換言之,暫時、暫時、暫時,好重要講三次,暫時睇嚟都唔係咁敏感、小氣啫。咁周柏豪、張栢芝係咪舐得太心急呢?因住哽親適得其反呀。

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!