掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

鄧麗欣:食唔停口!鄧麗欣Tube Dress晒幸福肥 __,鄧麗欣,

鄧麗欣大晒幸福肥。藝人鄧麗欣出席活動,一身TubeDress打扮的她非常搶鏡,她說:「小兒科啫,有防走光,不過件衫有啲重量,要肥咗先托得起。(幸福肥? ...




鄧麗欣大晒幸福肥。


藝人鄧麗欣出席活動,一身Tube Dress打扮的她非常搶鏡,她說:「小兒科啫,有防走光,不過件衫有啲重量,要肥咗先托得起。(幸福肥?)咁問梗要話係啦。」


她透露近日正準備12月中開拍新戲,今次扮演排球教練:「所以要肥少少,我依家喺屋企少食多餐,個嘴可以唔停。(唔去台灣探男友邱勝翊(王子)?)我有嘢做,佢嚟過又走咗,佢遲啲都接咗工作,我開戲前可能會再見。大家有少少私人空間好,唔使成日見住嘅。(聖誕有乜節目?)我要開工,睇吓佢抽唔抽到時間啦。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!