掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

市道低迷 自己生意自己撐 __,

最近市道低迷,袁彌明生意也有影響,但她仍堅持保住員工飯碗。
保員工飯碗Erica覺得逆巿對名牌店衝擊最大:「着咁靚做乜呢?周圍都係催淚彈。」她也有想辦法救巿:「做多啲優惠,我係見步行步,冇計劃書,我都唔知(社運 ...






保員工飯碗

Erica覺得逆巿對名牌店衝擊最大:「着咁靚做乜呢?周圍都係催淚彈。」她也有想辦法救巿:「做多啲優惠,我係見步行步,冇計劃書,我都唔知(社運)幾時先完。畀多啲方便客人,如果佢哋唔鍾意落舖頭,我哋咪幫佢哋送去屋企,加強網上商店。」警民衝突會令商場隨時關門,Erica直言:「商場關門嗰日生意係零,反蒙面法施行日(上月5日)最大影響,我十間舖全部閂晒,突然一個咁大法例冚埋嚟,大家唔知係咪戴口罩就會俾人拉,好迷茫。」Erica慶幸有些商場體諒租戶願酌量減租,她表示無論多艱難都要保住員工飯碗:「員工自己有家庭負擔,我寧願開源節流,同人冇關嘅成本要節省多啲。」




鍾意就快D Share啦!