網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月24日 星期五

強人是我能飛天遁地 鍾麗緹




單人訪

強人是我能飛天遁地 鍾麗緹

未婚懷孕、結婚、離婚、再結婚,再生女、再離婚,這等事情倘若發生在一個四十出頭的香港女子身上,她可能已經身心俱疲,甚至自我形象低落。

在香港生活,就連鴨兒都會洩氣。

同一遭遇發生在鍾麗緹身上,我們不會看見她洩氣,她只會用盡全力彈起。

「離婚後仲開心,因為嗌交好嘥時間!」

看,多麼言簡意賅。從不計較別人的眼光,所以從來沒有包袱。

拿得起放得低,向來是鍾麗緹的戀愛和做人態度。

合則來不合則去,性感女神也可以生足三個孩子。

作為單親媽媽,她確有飛天遁地的本領;但作為人家的太太,她就是太強。

「依家要盡量學溫柔啲,原來男人都係鍾意小鳥依人嘅!」

性感跟溫柔原來不一定掛鈎,後知後覺,總好過不知不覺。

媽媽,佢好靚仔呀

才早上十一時,鍾麗緹已和在北京的女兒通了三次電話。

「最早嗰個電話係七點,佢哋一瞓醒就打俾我。」

她笑得很甜。來香港兩天,密集式的宣傳由朝排到晚,但不論女兒甚麼時候打來,這個媽媽總無任歡迎。

「我好鍾意小朋友,見到佢哋就開心。上次嚟香港專登走去玩具反鬥城,買咗個 Star Wars面具,返到北京時就帶住嚇佢哋,叫佢哋估下我係邊個。」

鍾麗緹手舞足蹈即席示範如何發出怪叫嚇女兒,我們未來得及反應,她自己先笑得人仰馬翻。三個女兒分別是十五歲、四歲和三歲,來自兩個父親,現時都跟她生活。

「大女已經係 teenager,佢有自己世界,少少反叛啦,但都算幾乖。佢好 active,鍾意彈琴、結他同埋運動,又鍾意讀書,基本上唔使我擔心。佢陪我經歷咗兩次離婚,因此思想比較成熟,好明白 life係乜嘢一回事。第二個女最似我,貪靚呀,尤其鍾意靚仔。隔籬屋有個六歲嘅小朋友,佢成日話:『媽媽,佢好靚仔呀!』我朋友有個三十幾歲嘅司機,佢又話人哋靚仔……第三個女就成個男仔頭咁,想同佢睇卡通,佢就要睇賽車,仲唔俾我轉台!依家主要同佢哋講國語同英文,但已教緊法文同廣東話。廣東話佢哋學得好快,聽我同朋友講電話已學到幾句,只係講得唔正,『我掛住你』變咗『我瓜住你』……」

雖然兩段婚姻均是失敗收場,但看今天鍾麗緹談及女兒時由心底發出來的快樂,肯定無怨無悔。

「我十幾年前第一次結婚生女時個個都問:『你事業高峰喎,你好紅喎,做乜咁快結婚?』我 93年來香港,到 98年已拍咗二十部電影,已經好攰,加上我所有屋企人都在加拿大,一個人喺香港好 lonely,好想有個 family。我從來唔覺自己係咩性感偶像,亦無諗過生 BB會動搖自己喺 fans心目中嘅位置。即使知道,我亦會照做,我心諗,有咗家庭之後唔係更加有動力工作嗎?所以當時無考慮太多。」

有傳當年拍 MV撻着,與郭富城的一段情兩人儘管從來沒有承認,但鍾麗緹試過連續看了對方十六場演唱會,講毅力,勁過熊苟。今天被問及城城情變,她說:「真係冇聯絡喇,人哋分手嘅事我點會知道原因?」

與嚴錚育有兩名女兒,小女兒一歲時二人離異。「兩個女都有見爸爸,佢依然住北京,我哋仲係朋友。」《蘋果日報》圖片

93年華裔小姐冠軍,當年為見世面而來香港,轉眼已二十年。

錯在太強

任性加寂寞,造就了第一段婚姻。大女兒叫 Yasmine,鍾麗緹說因為女兒是混血兒,這個名字很有 exotic(異國情調)感覺。當年她拍拖幾個月便和外籍男友閃婚,兩年後因了解而分開。 03年她與來自台灣的音樂人嚴錚結婚, 08年開始更三年抱兩,但兩公婆還是於 11年離異。

「第二個女叫 Jaden,因老公叫 Jon,都是 J字頭。細女叫 Cayla,因為我叫 Christy, C字頭跟媽媽,就係咁簡單。離婚當然好可惜,但有啲事真係無得好講。應該係我太強喇,一直都係自己搵錢,自己照顧自己同三個女。我係一個可以 multi-task嘅女人,同一時間可以一邊開車、一邊化妝、一邊食嘢甚至教女。我喺屋企慣咗發號施令,有時對老公都係咁。男人通常鍾意小鳥依人嘅女仔,我唔夠溫柔。」

她婚後移居北京,單是拍廣告和出席宣傳活動已不愁工作,偶爾還拍電視劇,一直是家中經濟支柱。反觀丈夫的音樂事業一直停滯不前,兩年前離婚時鍾麗緹說過導火線是因為「我係鍾麗緹」,她無論名氣與性格都比丈夫強,長期女尊男卑。這個年頭兩次婚姻失敗不是甚麼羞家事,問題是,有沒有從中汲取教訓?

「有,我終於知道女人要適當嘅時候強,適當嘅時候弱。有時要扮下乜都唔識,等男人照顧你。」

第一任丈夫 Glen Ross及女兒 Yasmine,女兒現已十五歲。

兩性相處,向來是一籃子學問,四十三歲的鍾麗緹算是後知後覺,幸好她並不覺得遲。

「短暫嘅唔開心一定有,但我會好快 delete。我要湊住三個女,如果成日記住啲唔開心事會好嘥時間。離婚之後其實仲開心,因為少咗好多不必要嘅吵架。我依然期待愛情,我係一個好熱情、好浪漫嘅女人,永遠都唔會放棄去搵 love。上天見我咁 sweet,一定會再幫我安排一個好男人,再遇到的話我一定會再拍拖,甚至再結婚, why not?我仲咁後生,又咁靚……(大笑)」

我可以老和醜

在加拿大蒙特利爾土生土長, 93年離鄉別井獨自來到香港打拼,轉眼間二十年過去了,鍾麗緹自覺現在才是黃金時間開始。

「人生有經歷,做戲先好睇!以前我做嚟做去都係花瓶,因為無人覺得鍾麗緹識做戲。今年係我入行二十年,以往拍過好多大明星同大導演,但 so far未有一部滿意,我真係唔甘心只係做花瓶。」

鍾麗緹是九十年代性感女神,對手以周星馳居多,也拍過劉德華、梁家輝、梁朝偉。也不是她獨有的問題,女星處於那個年代,基本上不需要演技。

「我只以為自己係普通演員,但原來不論我做乜大家都會覺得我 sexy。有咁多男人鍾意係好開心,但亦好局限發展。之前好多人都話:『鍾麗緹,一定係行性感路線㗎啦!』可能大家唔信,我最想演一啲老、醜或精神有問題嘅角色。依家等緊機會,我覺得以我今時今日嘅經歷,一定可以感動到觀眾,只希望有導演記得我。」

她今次來港宣傳的電影《瘟泉》,懸疑加驚慄片,不用作性感演出的她非常戮力地宣傳。

「依家拍戲會揀擇啲,有發揮先拍,如果好似以前咁賣弄性感,咁就唔拍喇!」

既然自覺是黃金時間開始,自然要「 Keep靚副偈」。鍾麗緹無論樣貌和身材都依然是戰鬥格,不是得天獨厚,而是成功靠苦幹。

「一定要每日運動,多食抗氧化食物,如藍莓、綠茶同骨膠原食物。咖啡、茶、可樂從來唔飲,但會食黑朱古力。飯都會食,但會用黑米。」

新戲《瘟泉》,主力賣懸疑。

三年前拍《李小龍》時鍾麗緹剛誕幼女,還未來得及修身。「導演話五十年代啲女人係應該肥肥哋,反而仲啱。」

《色戒》(左圖)和《晚孃》,均有非常大膽的情慾戲。

拍《 97家有囍事》時鍾麗緹還是青春玉女,星爺真係好識嘆。

優雅地老去

訪問尾聲,正在拍照的鍾麗緹收到女兒打來的第四個電話,她用流利的普通話交帶助手代為接聽。

「最初去到北京時,真係唔識講,依家已經完全 OK喇,連一啲地道用語都識!」

據鍾麗緹推介,她最常接觸「盤兒亮」和「條兒順」兩詞,前者意指臉盤漂亮,即讚人靚女,後者則用來稱讚女仔身材好。

這兩詞應該是她經常聽到的,不許人間見白頭的寄望,在她身上尤其高。

「你哋叫我做『性感女神』啫,但我唔係『神』嘛,我都會老,只要 old gracefully就得喇!」

偶爾一條半條魚尾紋,應該勝過現今充斥市場的木偶鼻與 V煞臉。

能夠優雅地老去,也許只有上一代女神才能做到。

下期預告:

阿叔今年四十歲

其他影片
  • 強人是我 能飛天遁地


鍾意就快D Share啦!