網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月22日 星期三

Bo Bo金紫耀有拖冇婚




BoBo雖然已經 33歲,但身形仍然 keep得好好,腰部仲係好有曲線,反而金紫耀就明顯中央肥胖。二人發現 FBI後即時彈開,用手機互報位置。

FBI

Bo Bo金紫耀有拖冇婚

FBI身邊好多朋友,好耐唔見朋友同佢另一半一齊出嚟,或者拍拖多年都唔結婚,就估人哋係咪感情有問題,甚至甩拖。其實唔曬恩愛,唔代表人哋唔恩愛嘅!好似陳文媛( BoBo)咁,同男友金紫耀拍拖多年都仲係咁好,只係差在未結婚啫。

上週四( 16日),下午 4點幾, FBI發現金紫耀同 BoBo喺置地行街,對鏡頭仍然敏感嘅 BoBo,見到 FBI就即刻同金紫耀分開行,之後 BoBo慌失失行上 3樓、又落番 2樓,去到 LV門口仲匿埋打電話畀男友。知道甩唔到身, BoBo選擇自己搭的士鬆人;而金紫耀就步行到去金鐘,由 7人車接走。成日傳佢哋甩拖, BoBo𠵱家證實畀大家睇,流嘅!但結婚?未噃!

分開後金紫耀登上自己嘅七人車,走先。

皮膚仲係好白滑嘅 BoBo見走唔甩,惟有對 FBI微笑。

FBI撞到 BoBo第二日,佢前度 Edison就現身時裝店活動,提起之前同電視台記者衝突, Edison即刻有啲面燶,好心佢學吓 BoBo EQ咁高喇!



鍾意就快D Share啦!