網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月2日 星期四

Jessica C.硬曬 提升警戒 CUP別




探熱針

Jessica C.硬曬 提升警戒 CUP別

胸襲香港轉眼六年,以招牌警鐘胸打出名堂的美菲混血名模 Jessica C.,近日收七位數字酬勞,半裸拍攝護髮產品廣告。環迴警鐘無遮無擋,居然可以反地心吸力又挺又硬,級數更驚見提升到 D鐘 cup別。為事業洩露不能說的企硬秘密,男友更因為未能私有化警鐘而跟 Jessica C.炒大鑊,隨時反枱。

絕不讓步
拍攝當日,半裸現身的 Jessica C.,「警」觀開揚之下,警鐘胸屹立不倒,毫無下垂跡象。對比一○年寫真集中的性感照片, 33C上圍明顯提升警界 cup別至 33D。

面對歷年Ⴡ模胸襲威脅, Jessica C.亦做好危機應變措施,加料力穀招牌標記。升 cup有道理,但遠超現實質感,反地心吸力神奇效果,在場工作人員亦嘆為觀止。

眼見事業現樽頸位,以往戀愛掛帥的 Jessica C.,不惜一脫求財再上,甚至跟拍拖數月的美國新歡 Mr.Bond炒大鑊。態度與上圍一樣企到硬的 Jessica C.,正與男友陷入冷戰。

10年寫真

半裸第一 round,係三年前的處女寫真,當時的上圍都冇依家咁挺。

正面睇,升上一級 33D的 Jessica C.表現抗地心吸力神功。


與美國新歡 Mr.Bond拍拖數月,便因她半裸的決擇不獲支持,而跟男友炒大鑊。
「佢(男友)擔心我俾人睇蝕曬,佢唔開心我明白!但我係 model,就要接受不同嘗試,行 catwalk都要真空上陣啦!所以我唔理,呃住佢話未有決定,到時再先斬後奏,影完先俾佢睇,其實唔係佢想像中咁暴露,佢明白嘅就會冇事,否則要分手,我都唔會後悔。」 Jessica C.說。

肯剝預告
終於明白麵包比愛情更重要,已經二十五歲的 Jessica C.,當年憑打印機廣告驚為天人,及後以招牌警鐘胸支撐人氣,不過一一年因涉嫌在銀行櫃員機盜竊,令事業帶來重挫。

在單親家庭長大,要肩負照顧兩個妹妹生活, Jessica C.身為家中長女,靠性感養家,早年先後於香港、日本發展,但事業未見順利,直到○九年,跟隨巴西籍模特兒前男友 Sergio再來港,跟葛民輝拍廣告終一炮而紅。要重拾當年人氣, Jessica C.唔想再錯失出位良機,甘冒分手之險,收百萬半裸求翻生。

熱身前, Jessica C.補妝整頭都要拉布遮遮掩掩,熱身後布都慳番。不過為免尷尬,髮型師派女助手幫她整理警鐘胸前的秀髮。

風扇一吹,側身睇的警鐘胸真係企得好硬。

為護髮產品 LSnP拍攝多輯索女相,其中這個運動造型,因包到冚,睇頭驟降。

目標加鬥心,只靠一把長髮及乳貼掩護, Jessica C.表現得毫無畏怯。其中一幕長髮被風吹起,堅挺警鐘胸環迴盡露,毋須拉布遮掩,證明事業鬥心通通返曬嚟!

再響警鐘,目標清晰, Jessica揚言唔介意半裸拍電影。「只要遇到合心意劇本,我唔介意就劇情需要半裸演出。就算男友同家人反對,我都一意孤行。」

失戀暴肥

去年跟拍拖三年的巴西籍男友 Sergio分手後,一度暴食療傷,結果搞到身形脹爆,冇曬美感。

穀到行的警鐘胸,係 Jessica的金漆招牌。

當年拍住葛民輝拍打印機廣告,以精緻五官,一鳴驚人。

橋唔怕舊
濱崎步 夠型

女歌手以長髮遮胸半裸概念,多年翻炒又翻炒日本百變天後濱崎步 99年推出細碟《 Appears》時,也曾以金色長髮遮胸,成為一時佳話。

蔡依林 Lady GaGa 埋沒武器

兩位來自台灣及美國的樂壇天後,不約而同愛以假髮遮胸半裸,但這個造型,或多或少埋沒了二人原有的美好身材。

盧巧音 平板胸

香港代表,則有 Rock女見稱的盧巧音, 99年推出大碟《貼近》,以一頭長黑髮遮住「洗衫板」拍唱片封套,雖然擺明抄襲,卻成功引起熱話。

警鐘失靈
以警鐘胸出位的 Jessica C.發展本來順利,但 11年捲入盜竊官司後,人氣大不如前。

涉嫌盜竊

涉嫌在 2011年 7月 10日,於尖沙咀一櫃員機提款時,順手牽羊將前人遺下的 600元現金取去,全部過程被銀行閉路電視拍下,之後遭警方拘捕。經過四個月調查,最後因證據不足,獲撤銷控罪。

疑似淫片

禍不單行,發生「盜竊」事件後,一名自稱是 Jessica C.前男友的人,在網上兜售淫片,部分淫照被塗黑,作為買賣樣板;有指相中全祼女子樣貌與 Jessica C.極之相似。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!