網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月31日 星期四

三張熟女 撈極唔起 沈卓盈猴擒嗌嫁




探熱針

三張熟女 撈極唔起 沈卓盈猴擒嗌嫁

有份做雞汁節目《 May姐有請》的沈卓盈,在無綫浮沉多年毫無起色,眼見自己已年近三十,唯有箍實男友等嫁人。本刊早前在跑馬地撞見沈卓盈與男友麥偉汶( Raymond)孖咇買零食,再踩入數碼港睇戲,其間,冧仔無手軟的她,對住男友胸壓熊抱做齊,恨嫁上岸猴擒樣,出曬嚟!

其他影片
無心插柳

○二年參加《 TVB周刊》封面女郎選舉加入無綫的沈卓盈,一直被投閒置散,直到今年在人氣劇《衝上雲霄Ⅱ》擔演 Rachel一角,加上《 May姐有請》成話題,才令她稍為人識。

「 Jess入咗 TVB成十年都冇乜發展機會,就算偶然有劇拍,不過次次都係做閒角,《衝上雲霄 II》可以同鄧梓峰做一對已經好好;佢都冇諗過《 May姐有請》竟然為支雞汁而多咗人留意,其實點爭取都無用,啲嘢整定,講運數!」沈卓盈身邊人說。

攬到實

男友俾錢時, Jess突然攬實男友唔放,唔介意當眾癡纏。

Jess經常被影到跟男友 Raymond行超市買餸玩煮飯仔,日前,二人又拍拖去阿信屋掃零食。

仲未求婚㗎!(設計對白)

羨慕徐淑敏

與做金融的 Raymond拍拖一年,沈卓盈對男友睇得相當緊。

「 Jess之前以為自己同機師男友 Simon打風唔甩,點知話散就散,仲突然間同咗楊秀惠個前度 Raymond一齊;不過自從同咗 Raymond一齊,佢都開始諗結婚,一來見到好姊妹 Suki咁幸福,加上佢嚟緊就三張,係時候為將來打算。 Jess唔多嘢做,大把時間陪 Raymond,佢成日話男友條件咁好,要箍實啲,怕俾人搶咗去喎!」

主持《 May姐有請》的 Jess,每集都只係負責試食讚好,最近因為「雞汁」而多咗人注意。

Raymond同前度楊秀惠也是經常行超市玩煮飯仔。

到數碼港泊好車後, Jess企埋一邊等男友買飛。

見到好姊妹徐淑敏做幸福少奶奶, Jess都想快啲結婚上岸。

○九年拍電視劇《古靈精探 B》, Jess跳鋼管舞有大膽演出。

今年終於在《衝上雲霄 II》,跟鄧梓峰成為一對,唔使再做閒角。

公開煙韌

早前,記者在跑馬地見到沈卓盈與男友拍拖買零食,一個掃薯片一個掃飲品,分工合作,在櫃枱等俾錢時,沈卓盈嗲精上身,公然自動黏貼,對男友胸壓熊抱,熱情到爆!

之後二人上車,直駛到數碼港睇新片《戴安娜》,由落車到行去戲院,恨嫁沈卓盈,全程拖實男友,唔甩得!

無運行

現年 29歲,在無綫超過十年的沈卓盈,憑主持節目《最緊要正字》開始被留意後,有樣有身材的她轉型行性感,但際遇始終不及徐淑敏及高海寧,無法上位做無綫咪神,今年的人氣劇《衝上雲霄 II》中,她有份演鄧梓峰女友,雖然是固定角色,但論搶鏡,卻遠不及一班三點式空姐;在節目《 May姐有請》負責食嘢樣樣 like的她,近日又因為馮美基嗌唔撈,連每星期定期曝光的機會都冇埋,認真運滯!



鍾意就快D Share啦!