掃呢頁CODE去手機

2013年10月31日 星期四

契完即棄  Juno炒陳自強魷魚 Juno,陳自強,麥浚龍,M1,




探熱針

契完即棄  Juno炒陳自強魷魚

入行十年,三年前轉戰電影圈的 Juno(麥浚龍),有老豆揼水開戲自己捧自己,又同前成龍經理人陳自強上埋契合組公司,搵對方搭通天地線拍 cult片攻日本市場,但 hea足兩年有多, Juno認為契爺「幫唔到手」兼倒水,早前已將每月袋十萬的陳自強炒魷。

其他影片
冇乜聯絡

上週一(十月二十一日)晚, Juno籌備兩年,投資二千萬的新戲《殭屍》首映禮,新戲參加了多個國際電影節, Juno又被提名金馬「最佳新導演」,當晚有不少圈中人俾面撐場。

頭威頭勢,初做導演兼老闆 Juno全晚風騷拖住日籍監製清水崇滿場飛,反而兩年前跟他合組公司的陳自強卻姍姍來遲。

過去幾年, Juno不時孖住契爺陳自強出席活動,就連加片酬、拍危險場面都問過老人家,但近日做新戲宣傳時大多單拖出現,亦甚少提及對方。原來自從有日籍恐怖片大師清水崇做扶手棍後,這一年來, Juno已經鮮有跟陳自強聯絡。

陳自強仍是電影公司顧問時, Juno陪住契爺周圍去,更會孖住 Willie上台。

殭屍首映禮上,演員及撐場嘉賓都知道當晚的 dress code以黑色為主。

電影《殭屍》獲邀到不同國家出席影展, Juno孖住的都是日籍監製清水崇,陳自強唔見影。

月薪十萬

「 Juno幾個月前已經炒咗 Willie(陳自強)魷魚!當初搵契爺一齊搞電影公司,都係想借佢老人家嘅人脈網絡同打入日本市場,不過過咗兩年,拍咗套《保衞戰隊之出動喇!朋友!》,之後話會搵關錦鵬監製一套同周冬雨合作嘅文藝片,結果又冇曬聲氣。其實○七年冇再幫成龍之後, Willie今時不同往日,就算佢親自出馬去日本,都冇乜嘢搞到出嚟,所以呢兩年都冇嘢做到;就算今次係 Willie嗌惠英紅、鮑起靜同陳友幫 Juno拍《殭屍》,但 Juno見每個月出成十萬蚊糧俾契爺,又幫唔到幾多,梗係 cut啦。」知情者說。

契仔用完即棄,有過幫成龍開山劈石,到頭來不歡而散的創傷後,跟 Juno只得幾年「感情」的陳自強,已不似當時,晚晚借酒消愁,首映禮當晚,更刻意悉心打扮,好頭好尾。

「嗰晚 Juno有 dress code,叫大家著黑色襯番套戲嘅 mood, Willie同佢咁少聯絡,梗係唔知,所以咪著到成身紅咁去睇首映。」 Juno身邊人說。

陳自強前年七十歲大壽, Juno也以契仔身份出席,昔日仔女鍾楚紅及張曼玉等亦有現身。

11年拍的電影《保衞戰隊之出動喇!朋友!》,據聞 Juno只給陳自強做掛名監製,名存實亡。

在電影《保衞戰隊之出動喇!朋友!》中, Juno擔正做正義化身。

Juno這日為《殭屍》四出做宣傳,他跟男主角錢小豪、陳友接受訪問時高談闊論。

Juno首次執導的《殭屍》,獲多個影展垂青,一班老戲骨功不可沒。

曾經風光

72歲的陳自強, 90年代被稱金牌經理人,一手將成龍由香港打入日本市場到躋身國際。事業輝煌期,手執張曼玉、鍾楚紅、張學友、王祖賢、鄭裕玲、關之琳等巨星;後期亦有為吳彥祖及陳冠希出過力。

07年成龍不顧恩情,將一手打造他成為巨星的陳自強踢走,難以承受炒魷打擊的他,一度意志消沉,終日借酒消愁。 11年,陳自強獲金像獎頒發專業精神獎,表揚他在業界的貢獻;張學友更在紅館個唱為他獻上一曲《 My Way》,藉以感激對方。



鍾意就快D Share啦!