網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月30日 星期三

力抗亞視歧視  Mr. Gay亞軍 Tommy:我有骨氣夠膽行出嚟! MF,




Tommy家住大澳,拍攝當日是在九龍城朋友家中進行,採訪時身穿條泳褲正是比賽當天「戰褲」:「自己冇錢搬出嚟,有時方便開工就寄居朋友屋企。」

搜尋氣

力抗亞視歧視  Mr. Gay亞軍 Tommy:我有骨氣夠膽行出嚟!

電視發牌風波未解決,同志仍需努力,不過正面影響已經浮現,無綫宣布新工時政策,藝員開工從此不再昏天黑地沒完沒了,呢啲咪革命囉!

其實電視圈陰暗面,唔係得大台先至有!亞視《通識小學堂》主持 Tommy(梁景煌)就因為公開性取向、參加 Mr. Gay HK選舉而被亞視高層照肺,被踢出主持群、更威脅要告違約,不過 Tommy話未驚過:「冇人企出嚟,社會就永遠唔會有進步,冇錯點解唔去做?」

其他影片

自細學習芭蕾舞,入讀過演藝學院、平時亦靠跳舞、教舞增加收入,所以着泳褲拉一字馬,對 Tommy嚟講係基本功啫。

打算參加 Mr.Gay選舉呢件事,我係被同事出賣。亞視高層叫我去照肺,話會影響自己同公司形象,又話要告我毀約,告我侵犯公司肖像權,我唔驚喎,我都有搵律師……上星期一( 21日),我攞亞軍報道一出街,就收到 PA同事通知,話呢個星期唔使再返去錄影;又唔使我返工,我律師 call佢哋又冇人回覆,咁即係點?呢啲就係亞視風格。所以我真係好支持王維基發牌,令觀眾同藝人都多啲選擇。一台獨大唔係淨係無綫衰,亞視都有份造成,乜都要慳,咩劇都唔拍,全公司全靠賽馬節目賺錢……你知唔知我每日返亞視成個死城一樣,有幾灰?

其實基冇錯㗎,自古都有同性戀啦,我哋跳舞圈有好多同志,仲有好多電視台高層,我都喺基吧見唔少啦!啲人成日鬧我屎忽鬼、大菊花……你咪鬧囉,我又唔會少忽肉嘅!同志係我性取向,但係我有骨氣、我夠膽行出嚟,同埋我專一,唔會為錢出賣自己囉。我爺爺撈偏,留低啲身家,我同爸爸都係住大澳,靠爺爺剩番嘅身家過活。但係我都 23歲仔,我都想靠自己,亞視每個月得 6,000蚊人工,連食飯搭車都唔夠,出去教跳舞、做騷都係想增加自己收入自食其力啫!我見過好多例子,同志被打壓、被屋企人遺棄,搞到要𠝹手燒炭放棄自己。

其實我之所以勇敢,最主要係父母支持。佢哋得我一粒仔,佢哋都想傳宗接代都要面,我屋企仲要住大澳一個咁封閉保守嘅地方,但我爹哋媽咪乜都唔理,因為佢哋知道冇嘢重要得過我開心囉。我唔怕你哋叫我乸型,唔好睇小今次我呢一小步,如果個個驚、個個唔敢行呢一小步,咁同志就永遠都改變唔到現狀!

踢出兒童節目

上週日晚, Tommy(左)贏得 Mr. Gay亞軍後,翌日即有 PA同事通知不用再參加錄影:「同公司對抗,預咗呢個結果,但係同事私底下支持好感動。」

Tommy夠勇,全因父母支持:「家人支持對同志好緊要,我身邊就有好多因為屋企人反對,因而無屋企返、尋死嘅例子。」

Tommy曾穿上高踭鞋跳舞,參加亞視的《亞洲星光大道跳舞吧》,之後與亞視簽約兩年:「我律師睇過,個合約冇話過唔畀我出去參加比賽喎!」



鍾意就快D Share啦!