網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月30日 星期三

田蕊妮真摑宋熙年 田蕊妮,




田蕊妮真摑宋熙年



■田蕊妮笑言摑到宋熙年「塊面大過我」。電視圖片

網民發動熄電視行動,但無綫和亞視仍落力舉行宣傳活動。昨日《巨輪》演員在電視城宣傳,同場公佈「我至like」角色三甲是田蕊妮、蕭正楠和陳展鵬。阿田劇中大巴摑宋熙年被指勁過「14巴港女」,她笑說:「宋熙年叫我真係打落去,劇情講我打好多巴,我真係會打到佢塊面大過我,好彩佢長頭髮,我咪打佢頭髮囉,點知我推低佢,佢又多口話對手鬱得可以還手,我咪夾住佢對手。」其老公杜汶澤雖在日本,但也看到網上反應,她說:「佢好賤格留言『你平時知我點生活啦!』佢唔好返嚟,我真係夾佢對手呀!」

蕭正楠在劇中辜負阿田而遭網友揚言要火燒「羅信記」,阮兆祥大講爛gag:「燒來燒去咪又係蕭正楠。」亞視昨也在大埔總台宣傳外購劇《詠春傳奇》,助理副總裁冼偉智說:「出年先開《天蠶變》有徐少強兩父子助陣,再有個處境劇,演員會加人手,所謂有走必有來。」

採訪、攝影:黃曉妍、楊潔雯



■《巨輪》進入結局篇,陳展鵬認為熄電視日對劇集多少有影響。



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!