網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月13日 星期三

千嬅中基鬥曬溫馨 千嬅,楊千嬅,

video


網事力場:千嬅中基鬥曬溫馨

洛婷曬逼爆泳衣 千嬅中基鬥曬溫馨

【把臂同遊】臨近年尾,有航空公司促銷賣50蚊機票,但好多藝人都等唔切亦唔志在,已經出門外遊叉電,之前有楊洛婷去咗澳洲黃金海岸,著泳裝曬身材。接力嘅有楊千嬅同老公丁子高,佢哋兩公婆早排丟低囝囝丁進諾,去咗紐約過二人世界,丁子高喺網上面大曬溫馨照片,其中一張喺餐廳飲咖啡、食粟米嘅相就好搞笑,兩公婆夾曬表情,千嬅身為影後好戲就梗㗎啦,丁子高都有戲就真係難得。



【狠刨粟米】微博圖片



楊洛婷

【波濤洶湧】微博圖片

最後接力啱啱先喺機場出發去旅行嘅,就係千嬅舊愛鄭中基一家三口,老婆餘思敏孭住個Hermès袋同囡囡Emma出埠,兩公婆襯到絕戴住黑超,Emma就眼仔睩睩四圍望,唔知邊個幫佢哋操刀影相同埋去咗邊度玩呢?

場主:守庫



【整裝待發】微博圖片







足本收睇《亂噏24》x楊千嬅;緊接落嚟 Miriam繼續同你談談情,吹吹水!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!