網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月13日 星期五

[忽然1周 959] 薛凱琪出題:究竟有咩電器成日挨住你個屁股? 薛凱琪,MW,




IQ考考笑

薛凱琪出題:究竟有咩電器成日挨住你個屁股?

成日俾人笑佢講爛 gag笑話同 IQ題嘅 Fiona(薛凱琪),自稱每日都有好多 IQ題問人,佢話今次出嘅題好新好 update,係百分百自己諗出嚟,好難㗎喎!點知俾杜汶澤寸到應一應。

其他影片

杜汶澤:佢係豬兜嚟㗎!

同 Fiona老友鬼鬼的杜汶澤,一聽到 Fiona出題已經忍笑,聽完之後寸嘴話:「一個豬兜嘅問題,問我呢個咁正常智商嘅人,侮辱咗我。」記者提議出題問番 Fiona,佢繼續踩:「佢?一加一都答唔到啦,佢係豬兜嚟㗎!」阿澤唔使一秒就估到,又抵佢咁寸嘅!不過 Fiona始終係女仔,話人豬兜唔係咁好喎!

阿 Sa:呢條題太簡單!

由少女變熟女嘅阿 Sa聽完個問題,同樣諗都唔使諗就噏到答案,仲話:「嘩, Fiona呢個問題實在太簡單,冇可能答錯。」

G.E.M.:唔好俾貼士我!

阿 G.E.M.(鄧紫棋)好認真去諗,口噏噏咁話:「挨住個屁股……?(要唔要貼士?)唔使,我已經差唔多估到,一定關嗰啲 i乜 i物事。」後生女果然轉數快。

官恩娜:乘機賣廣告!

做咗華納一姐,官恩娜成個人都醒咗,一早話好快估到答案,但就噏咗自己代言嘅手機品牌:「係 Nokia手機,因為袋住喺 pat pat度呀嘛!」記者話佢答錯,佢仲生意失敗咁款:「冇可能㗎!」好戲!

周柏豪:真係唔識答!

近排全裸拍戲嘅周柏豪,俾 IQ題考起,諗好耐都冇頭緒,定曬格問:「挨住個屁股?電器?諗唔到,有冇貼士?(個電器唔係好大,好似塊面咁大)」此時助手提曬水打屁股,大文豪最後都係投降估唔到,水皮咗啲喎!

薛凱琪開估:

iPad

其他影片


鍾意就快D Share啦!