網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月13日 星期五

[忽然1周 959] 郭晶晶狂晒 郭晶晶,MW,




白咗兩度

向來白淨嘅郭晶晶,當晚用嘅粉底明顯唔啱色,塊面白過條頸唔少喎。而下身對米色露趾高踭鞋亦撞到好古怪,真係要搵人執執至得喇!

媽咪姐

郭晶晶狂曬

上周六( 7日),生完仔 4個月嘅郭晶晶同霍啟剛出席微笑行動慈善晚宴,產後首次出動嘅佢,自然成為全場焦點。

當晚兩夫婦好識做,有問必答,仲爆埋寶貝仔英文名叫 Lawrence。身為金牌運動員嘅晶晶話︰「自己冇特別收身,體重同以前差少少。辛苦就肯定,因為冇得瞓,要朝早 5點幾起身餵人奶。」旁邊嘅啟剛又搭嘴話,自己依家可以一手抱 B,一手餵奶。兩個滔滔不絕,一人一句, sweet到呢!

6卡藍寶

嫁咗入霍家嘅郭晶晶,的確貴氣唔少,當晚出動嘅藍寶鑽飾搶眼到不得了,果然有霍家大新抱風範。

啟剛傍實

郭晶晶當晚出動 Blanc de Chine珠片旗袍,前面包到上頸,後面騷靚背,難怪老公霍啟剛全程護實,急急捉老婆入場。



鍾意就快D Share啦!