網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月4日 星期三

[FACE - 341 - 本地娛樂] 鍾舒漫瘦腰引 Deep 鍾舒漫,MF,




Sherman除咗個鼻愈來愈直,條腰仲忽然由水桶變到有曬線條,成個索曬!

FBI

鍾舒漫瘦腰引 Deep

雖然成日叫人揀另一半唔好睇外表,但 FBI總覺得外表索啲,的而且確蜜運會多啲嘅!

吳浩康最近被拍到買餸上 Sherman屋企玩煮飯仔,好體貼。圖片

好似鍾舒漫( Sherman)咁, FBI收到風佢最近靜靜雞走去做腰部抽脂手術,話咁快咪引到吳浩康( Deep)起痰力溝囉。

FBI當然唔係齋收風,有去求證㗎。 Sherman話自己唔抗拒做「機」,但就死口唔認抽脂,「我聽講係大手術嚟㗎喎,我唔認識(抽脂),所以唔會試喇!」

Sherman最近又被爆已經同吳浩康半同居,但 FBI收到風,查實佢曾經諗過同 Steven(張致恒)復合,但因為對方瞞住佢溝岑麗香,所以死心, Sherman仲同人講:「佢話等我返轉頭喎!等?食住等咋啩!」就係咁,阿 Deep咪乘虛而入囉!

6月冇腰

Sherman雖然瘦,但就一直冇腰, 6個月前條腰仲係好似水桶咁。

Sherman同 Steven 08年拍拖, 09年分手, 11年復合,但之後又分手,導火線係 Steven溝香香,終令 Sherman死心。



鍾意就快D Share啦!