網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月4日 星期三

[FACE - 341 - 本地娛樂] 阿仔話事 茄輪 Jeana濕戰 林德信:老豆以為拍三級片 Jeana,美女o靚模,林德信,MF,




林德信要和 Jeana水中激戰打茄輪,其實一啲都唔 enjoy,因為兩人都要邊咀邊飲泳池水。

真面目

阿仔話事 茄輪 Jeana濕戰 林德信:老豆以為拍三級片

新一代男神林德信( Alex)最近密密接拍電影,在《喜愛夜蒲 3》更有激烈床戲,要與 Jeana何佩瑜茄輪水戰,其中一幕在健身室戲肉更手揸 33C Jeana。

雖然新片只是 2B級別,但情慾場面,加上肉感 poster,據知 Lam仔老豆林子祥得知 Alex接拍時大為緊張,以為愛子拍三級片!相信 66歲阿 Lam齋睇 trailer睇到眼都凸埋!

我喺後面𥄫實你㗎!(設計對白)

戲中,原本林德信跟雨僑是一 pair,後來兩人鬧翻,而雨僑搭上韓籍 model,雨僑好姊妹 Jeana就乘虛而入,色誘林德信,先在泳池茄輪和水中胸壓,再到健身室肉搏戰。

肉搏唔使清場

Alex分別床戰 Jeana及雨僑,面對兩位女神, Alex大讚她們專業,他說︰「兩位都是好演員, Jeana好叻、雨僑有才華。」而雨僑則大讚 Alex是正人君子,能借位的都盡量借位,拍攝時需要清場嗎? Alex說︰「都係正常咁,唔使特別清場,好快就拍好。」

第一次拍親熱戲的 Alex當然緊張,更禁止好友和家人探班,他說︰「親熱戲就請教 Wilson(導演錢國偉)啦!佢經驗多。(有冇人探班?)好多朋友都想嚟,但我都拒絕。(老豆林子祥呢?)唔好喇啩!」

原來,林子祥知道 Alex接拍《喜愛夜蒲 3》時,以為兒子走去拍三級片, Alex說︰「老豆以為我拍三級片,後來我同佢解釋,佢先明白。」新片本月上映,問 Alex會否邀請老豆欣賞首映,他就口窒窒說︰「佢要開騷……好忙。」睇嚟阿 Lam仲未接受到喎!

Jeana戲中又有泳衣、又有內衣,更動用唔少私夥拍攝,當中很多都是細碼 bra,穀到盡登場。

面對 33C Jeana胸壓,問 Alex有沒有生理反應,他即迴避問題,大讚 Jeana好叻好專業;不過,正常男人面對 Jeana又點會冇反應?

水中胸壓

除了水中激戰外,林德信和 Jeana亦有場健身室肉搏戲更誇,林德信這幕手揸 Jeana的大膽場面,阿 Lam一定冇眼睇。

Alex拍攝時被 Jeana投訴鬍鬚太多,所以就刻意剃乾淨先拍。

DaDa師妹 cut剩一場

戲中 Celia K.郭穎兒和應昌佑分別飾演豬扒和宅男,去夜蒲都是被冷落的一對;今次 Celia K.更要化醜妝,除了塞棉花落口,對眼仲要貼膠紙變單眼皮, Celia K.說︰「因為搞到好醜,自己對住塊鏡都唔認得自己。」

因為師姐 DaDa玩引退,激嬲導演錢國偉,據聞 Celia K.在《夜蒲 3》都受到影響,被 cut唔少戲分,但這場屋企大戰就 cut唔走,好彩!

師姐激嬲錢國偉,搞到 Celia K.被 cut走唔少戲。

又係揸胸,不過 Celia K.已經唔係第一次,反而結咗婚的應昌佑就豁出去。

為扮豬扒, Celia K.要化醜妝,睇落真係幾趕客。



鍾意就快D Share啦!