掃呢頁CODE去手機

2013年12月25日 星期三

[FACE 344] 伍姑娘撞扁許亦妮 許亦妮,伍詠薇,伍姑娘,MF,




其實伍姑娘即使戲分少都絕對夠資格企中間位,仲用手臂撞到許亦妮( Whitney)巨咪,搞到 Whitney面燶燶。醒目女 Whitney好快冇事,仲賣口乖話好多謝導演,「多謝錢國偉同監製(伍鍵雄)畀個機會我……」

FBI

伍姑娘撞扁許亦妮

《喜愛夜蒲 3》下週上映,上週四( 19日)一班演員就聯同導演錢國偉出席首映禮。雖然呢排天氣勁凍得番十度左右,不過呢班賣身材嘅女角又點會放過騷 quali機會?

睇開《夜蒲》系列嘅觀眾都知,劇本由幾個故仔組成,當中雨僑同許亦妮( Whitney)嘅戲分都好重,分別係「女一」同「女二」,不過當晚佢哋兩個都要靠邊站,事關中間位竟然俾飾演酒吧老闆嘅伍姑娘搶咗。伍姑娘唔只搶位,手臂仲撞到許亦妮對巨咪,搞到許亦妮嬲爆爆。不過伍姑娘係前輩,許亦妮又點敢出聲?黑面算數。

咪咪不斷發育嘅「寸嘴 Barbie」夏尉喻著上爆乳窩釘裝,身材基本上贏曬,「 33C」落選港姐文凱玲即刻企歪!

冇份做嘅陳敏之都有現身撐伍姑娘,兩個仲攬實嘟嘴,搶曬班胸模鏡。



鍾意就快D Share啦!