網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月8日 星期三

法拉:佢好親切幽默

video


法拉:佢好親切幽默

【六叔離世】港姐感惋惜 丹爺:六叔曾被導演鬧

邵逸夫生前跟香港小姐及藝員都有接觸,陳法拉昨憶述:「每次見到阿Sir同佢傾偈,佢都會用英文問我:『Where are you from?』我就話:『Same hometown as you,寧波。』然後佢就講句我聽唔明嘅寧波話定上海話。阿Sir好親切幽默,感謝佢為世界作出嘅貢獻,永遠懷念!」



■陳法拉與六叔同是寧波人,曾與六叔牽手合照。

微博圖片

曹敏莉難忘拖手送暖

曹敏莉難忘台慶夜六叔捉住她的手,令她感到溫暖,她昨說:「佢仲問我係咪好凍,暖住我隻手,佢係好關心人嘅慈祥老人家,好懷念佢!」陳淑蘭記得當年李嘉欣參選環姐,故她能幸運地扶六叔出席大型活動:「六叔摸我膊頭話咁巉手嘅,佢好幽默、好學、有智慧,細製作嘅電影都睇,同世界保持聯繫。」

蔡少芬讚六叔是偉人,她難忘陪六叔亮燈,老人家親切教她演戲,令她感溫暖,望六叔一路好走。胡杏兒亦難捨慈祥的六叔:「佢對電視界好大貢獻,係個好慈祥又gentleman嘅人,對我亦係一個好有感情嘅老人家。」六叔在林曉峰印象中是個記性好的老人:「𢭃利是佢會記得派咗畀邊個,冇可能拎多封。」梁思浩昨在微博爆六叔於98年曾在電視城迷路。

採訪:朱小寶



■曹敏莉(右一)難忘六叔溫暖的手,讚他很關懷後輩。

足本收睇《亂噏24》x鄭秀文@杜琪峯;再有卓韻芝!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!