網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月8日 星期三

[FACE 346] 寸嘴 Barbie生日冇人理 Barbie,夏尉喻,MF,




錢國偉好識做咁幫 Barbie慶生,可惜識笑嘅只得 Barbie一個,證明佢人緣真係超差。

FBI

寸嘴 Barbie生日冇人理

《喜愛夜蒲 3》雖然喺 1月 2日先正式上畫,但原班人馬上年尾已不斷狂入戲院穀票房,仲不斷搞宣傳活動。

最明顯嘅莫過於係 Jeana,就算拍埋影張合照,都要企前一步兼歪面嘴藐藐。

上週三( 1日)佢哋又踩落旺角謝票,咁啱係是非精 Barbie(夏尉喻)嘅 29歲正日生日,導演錢國偉就好溫馨咁預備好生日蛋糕畀壽星女,仲期望會成班人同佢一齊唱生日歌慶祝!點知錢導一拎蛋榚出嚟大家都即刻黑面;而傳聞同 Barbie勁唔妥嘅 Jeana(何佩瑜),同 Barbie影合照嗰陣仲唔肯企後兩步, Jeana話:「唔通要我咁『就佢』呀?」 Barbie即忍唔住還拖:「你𠵱家諷刺我矮?」 FBI聞到好𤓓囉!



鍾意就快D Share啦!