網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月20日 星期四

[壹週刊 1250] 暴愛 20年俾曾航生打 梁安琪:再講好肉酸! 梁安琪,M1,




外表斯文的曾航生,估不到會鬱手打女人。

探熱針

暴愛 20年俾曾航生打 梁安琪:再講好肉酸!

近年致力搞網上電視的梁安琪,跟 90年代歌手曾航生,拍拖長達 20年。半年前,梁安琪將曾航生趕離同居的大尾篤村屋,對方的私人物品,更丟得一乾二淨。據知,多年來事業不如意的曾航生,性格愈來愈火爆,多次與女友吵鬧後動粗,最終令梁安琪忍無可忍斬纜。

提到被打分手,梁安琪有點激動:「佢嘅嘢我唔會回應,作為女性,再講呢啲事好肉酸,同佢再見不是朋友,絕對唔會復合!」

撞埋衣櫃

曾擔任東區區議員的梁安琪,一二年以獨立人士身份參選立法會落敗,當時曾航生已經放聲氣,會與從政的梁安琪分手。但實情是分手好快又復合,並一直同居在大埔大尾篤村屋。去年,梁安琪自資開設的 ALCTV大搞 Rock Music Show,當時曾航生仍跟出跟入,陪梁安琪錄影節目。

直到去年八月,因為曾航生與一名內地女子聯絡而與梁安琪起爭執,在兩人的大埔愛巢中,男方火遮眼,出手將梁安琪推倒飛埋衣櫃。

「 Angel(梁安琪)外表好似好強,其實佢對住阿 Sam(曾航生)就會變得好鵪鶉,但佢兩個性格好唔同,阿 Sam乜都懶懶閒, Angel就好積極進取,加上近年阿 Sam經常返內地, Angel都 feel到佢同第二啲女仔有來往。」知情者說。

新歡跟梁安琪年齡相若,長相亦比曾航生踏實。

談及曾航生,梁安琪表現嬲爆,更揚言:「每個人都有底線,我又唔係無人追!」已有新歡的她,顯然對暴力男再不留戀。

食盆菜

上週六(二月十五日)情人節翌日,梁安琪與新男友到林村吃盆菜,但估唔到,二人同樣食力驚人,吃完盆菜再轉場到美心快餐吃意粉。

食意粉

自己養自己

拍拖以來,梁安琪由日常生活,到資助曾航生再出碟開演唱會,多多錢,照俾。

「阿 Sam出 HiFi碟, Angel都有投資,但做乜都無起色,阿 Sam心情愈嚟愈差,情緒好暴躁,小小事就鬧交,阿 Sam鬱手打 Angel唔係第一次!始終一齊咁多年, Angel好多時都忍,但嗰次佢撞到手腳都瘀曬,個心仲傷,先決定分手!」

二十年情玩完,梁安琪已搵到第二春,現與一年紀相若男士同居大埔;至於曾航生,人財兩失,被迫復出返無綫拍劇自己養自己,早前便在新劇《新抱喜相逢》中,拍住呂珊做綠葉!「咁多年嚟,阿 Sam只係鍾意音樂,但又冇唱片公司願幫佢出碟,唯有自資做,佢間中都有客串嚇拍無綫劇,但同 Angel分手要靠自己,呢排佢同無綫傾緊簽經理人約!」

近日回歸樂壇,梁安琪花百萬投資的 Band House,將於三月開幕。

早前曾航生與一班懷舊歌手鄭敬基、李國祥、韋綺珊上勁歌金曲。

不用工作,梁安琪大部分時間留在大尾篤村屋寓所。

舊愛搵北姑

本刊向梁安琪求證被曾航生動粗一事,她反應極大:「 No please,都分咗咁耐,唔講呢啲嘢!(同佢仲有無聯絡?)斬釘截鐵講,再見不是朋友,分咗之後無接觸過,無見過,絕對唔會復合,一定唔會!」

提到曾航生性格暴躁,梁安琪開始激動:「分開咗,對呢個人性格唔想作出批評,完全唔想講呢個人嘅嘢!(近年係咪經常嗌交?)都唔係近年啦!(係咪因為佢打你,先咁決絕分手?)我唔回應嘞,君子相分不出惡言,我唔講呢個人所有嘢,過去嘅我全部會忘記,作為女人,再講呢啲事都好肉酸啦!(有冇聽過阿 Sam想簽無綫經理人約?)我唔會留意我唔關心嘅人,我對佢任何事情都唔會表態!」

前度向外放聲氣已回復單身,梁安琪說話落地有骨:「嚇,放聲氣做乜?搵北姑呀!總之分開之後,我好開心!我有啲 fans都話,如果係我一早飛咗佢,既然唔 work嘅,勉強無幸福,做女人,我都想有人呵護,有人錫,唔係話佢無幫我,佢都有助選,同派單張!我相信更好嘅響前面!」

訪問全程,梁安琪拒絕再提曾航生名字,只係用「嗰個人」形容前度。分手各走各路,花去二十年時間,換回做女人應有尊嚴。

曾任區議員的梁安琪,當年參選男友曾航生便有份助選,更細心幫她整理彩帶。

與梁安琪分手後,曾航生向無綫𢱑撈,希望簽經理人合約。

梁安琪出錢出力撐男友,近年曾航生自資出 HiFi碟,全由女方出資。

孽戀 20年

曾活躍於 90年代樂壇的曾航生, 93年因工作關係認識做 DJ的梁安琪,二人相戀 20年,其間因女友從政,雙方因意見分歧一度分手。

梁安琪

77年出道,先後加入港台和商台,曾主持《搖擺天使》等音樂節目成名。 90年晉升為新城 104FM Selest台長;之後由電台人轉型政治工作者,投身民主黨、自由黨,並參選過兩次立法會,直至 11年加入 DBC數碼電台主持時事評論節目;但多年來從未有放棄音樂工作。 09年投資 ALCTV網上電視,並創辦了「搖擺天使勁 Band音樂節」,致力推行 Band Sound。

曾航生

90年代香港歌手,出身於無綫省港杯歌唱比賽,曾簽約華納唱片,出過多張唱片,其中憑《再見亦是朋友》一曲獲白金唱片銷量,往後未再有代表作,只能靠女友梁安琪泵水,才有機會出碟開騷。 12年,曾航生回巢無綫,客串拍電視劇,近期在賀歲劇《新抱喜相逢》中有份做配角。

暴力男

君子動口不動手,可惜近年圈中出現唔少暴力男,愛向女友鬱手鬱腳,賠上愛情兼事業。

崔建邦

09年,中巴混血女友鄺敏慧提出分手,崔建邦恐對方公開關係,要求女方刪除電話中的情話短訊和親密照,其間出手打鄺敏慧,令對方頸、手及腳部多處受傷,事後鄺敏慧報警並到醫院驗傷,最終崔建邦被判社會服務令及守行為一年,停工長達五個月,事業陷入穀底。

羅仲謙

羅仲謙與傅穎拍拖年半,多次離離合合, 11年,傅穎大爆男友一腳踏兩船及被對方虐打;事件發生後,羅仲謙為保形象急開記者會,澄清當時只是制止對方 check自己電話,因而發生推撞。

王貽興

08年,王貽興因不滿空姐女友 Harriet Wong跟前度機師翻撻,一怒之下出手掌摑女友兼分手。 10年,王貽興在新書中談及情傷,立即被 Harriet在微博大爆當年被毒打真相,並叱責對方:「你只是一個打女友唔肯認的人。」



鍾意就快D Share啦!