網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月20日 星期四

[壹週刊 1250] 重新上市 羅霖 羅霖,M1,




豪語錄

重新上市 羅霖

眼前的羅霖皮膚白滑,葫蘆身材,怎看都不似四十有八,更遑論生了三個小孩,加上她剛跟富商劉坤銘結束十八年婚姻,掛住個「前闊太」銜頭,樣靚身材正的羅霖,跟三十歲的關楚耀拍床戲,未睇已令一眾宅男嘩嘩聲。

「朋友都話支持我要買飛入場,睇我另一面,我話唔使客氣。」令她尷尬的豈止朋友,還有街上的男性路人甲乙,「去街有好多男士望我,我好驚囉,佢哋不是猥瑣,但眼光由頭望到落腳。」

不過,做過空姐,習慣忍氣吞聲服務至上的羅霖,深明食得鹹魚抵得渴的金科玉律,「呢個年紀離婚,再出嚟做嘢,還有機會嗎?如果想在娛樂圈發展,唔通一味只演大小姐、乖乖女咩?」

又真喎,離婚前就話要相夫教子克己盡任,而家大仔都十七歲,趁還有幾分姿色還不豁出去盡地一鋪?

情況就如另一個單親媽媽,又叫羅琳,寫了《哈利波特》十幾年,由細路仔寫到結婚生仔,去年忽然轉寫血腥的犯罪小說,由此得知,有血有肉比老少咸宜更有新鮮感。

睇我演技

咁嘅年紀還如此堅挺,幾多少婦都恨唔到。

羅霖畢竟不是十八廿二,怎會不知自己的賣點,但只要不太過火,她還是會盡力配合,就如記者為她準備幾套吊帶裙,縱然她認為太性感,心裡不太舒服,她還是笑住穿上。其中一條裙更令她「波濤胸湧」,羅霖沒有黑面,繼續笑咪咪地說︰「會不會露得太勁?如果相片效果不好,改穿另一條,好嗎?」

正如她話齋,「你搵得我,即係你信我可以,咁我盡力去做。」

當然,羅霖話陶傑第一次找她在《愛•尋•迷》扮離婚闊太,講了要有幾場肉搏戲,她沒有即時首肯,「我聽完陶生講完,就『哦』咗一聲,話不太適合,要返去再諗。一次過要熒幕初吻同連場激戰,我是基督教徒,個心唔係好平安,所以返家後就向天禱告。」

一個月後,陶傑再找她,今次羅霖被打動,「你知佢把口幾叻,講到幾精彩,才子拍戲喎,應該可以拍到荷李活咁激情又有美感,仲要有內容。」說她犧牲色相,似乎太沉重,羅霖是珍惜每次機會。

回到家,她第一時間問母親意見,「媽咪好支持我,說我又不是太太身份,做咩都得。然後我跟三個仔講我會有錫錫同親熱鏡頭,大仔就話『唏,我哋睇啲西片都係咁。』十五歲的二仔就問我片酬 OK嗎?八歲細仔就反問我,『做戲啫,不是真的?』」

羅霖話,電影上映期愈來愈近,壓力便愈來愈大,起初是怕兒子尷尬,但時下年輕人,什麼事都可以上網人肉搜尋,「佢哋一早上 YouTube搵料睇 trailer,係佢哋自己 check嘅,然後先叫我睇,哈哈。兩個大仔無反應,係細仔再問我:『 Kelvin(關楚耀)真係不是男朋友?』」

過了三個兒子那關,但隨之而來的報導,講她是不倒胸、重口味,反而令她心裡不舒服,「電影有三對主角,但宣傳集中在我呢邊,我有少少擔心。我知話我保養得好是讚美,十八、九歲初出道就話要樣靚身材正啫,但都呢個年紀,梗係希望你睇我演技,網民講啲嘢,令我好有壓力。」

她不滿意電影只局部宣傳她的身材,但肉隨砧板上,自知投訴是多餘。「之前有張海報,叫陶生唔好出,點知又出咗,所有人睇過試片,佢又唔叫我去睇。」

她嘆了口氣,很快又回過神來。「我唔後悔,都做咗啦,唯有繼續向前行。」

從無附屬卡

我不嬲係藝人,我唔係乜嘢闊太,真係誤解。

我直接問:「跟以前做阿太的生活差天共地嗎?」她聽罷,以九秒九回答︰「我不嬲係藝人,我唔係乜嘢闊太,真係誤解,婚後我一直有接工作,而且我唔慣過太太的生活,小朋友放學都下午三點,又興趣班又午餐媽媽會,忙到不得了,根本無時間 high tea。」

但以前家住半山,出入有車有司機,現在你要搬回深井娘家,去邊都要搭的士喎?「有乜唔妥?搭的士好好喎,又唔係坐巴士,我當空姐時都是坐的士啦。有時去活動要穿晚裝戴珠寶,可以租 van。你知唔知我每個月的士費有成一萬多元,我已經覺得很奢侈。

「其他人好奇怪我咁坦白,我份人直腸直肚,不須要扮嘢。如果一開始講大話,之後要用十個大話去掩飾,我好怕被人篤穿。

「我唔係千金小姐出身,更加不是享受型,我是隻牛,乜都做到。以前又不是有十個工人服侍我,小朋友都是我一手一腳照顧,又餵奶又換尿片,工人只係負責洗衫煮飯同打掃。

「至於消費,基本上跟未離婚前一樣。其實由空姐時我已開始出入名店,不過我不是大豪客,揀的都是襟興的款,十年前的 Chanel、 Hermes,七年前的皮草大褸我都照著照用,況且現在好多衫都可以找贊助嘛。坦白講,以前我一直都無一張附屬卡,我的信用卡是當空姐時申請到現在。」

我半信半疑問,當初選完亞姐,很快便跟當時被喻為劉公子的劉坤銘拍拖,點都有點虛榮想嫁入豪門啩?「唔係喎,佢有幾多我知喎,當初仲有幾個有錢人追我,但我不嬲追求愛情,如果只為錢,我唔會嫁俾佢。」她帶點不屑說。

被傳鬼上身

羅霖說,離婚後的境況又不是咁差,除了拍戲,還有其他瓣數,美容廣告代言人,當司儀、出席大大小小的時裝、美容產品活動、返國內當剪綵嘉賓、甚至教名店的 VIP儀態打扮,真是山大斬埋有柴。

「我慶幸仲可以推工作,還有少少 bargaining power,如果價錢唔啱可以唔做。早前國內找我拍劇,價錢唔錯,但一飛便要三個月,晉晉(細仔)得八歲,要人睇功課,小朋友的童年要有媽咪在身邊傾偈、關心才會好。」

提到小朋友,羅霖不禁悲從中來,「其實婚姻關係早已破裂,但三個仔還細,不想影響他們。離婚真係迫不得已的決定。我見過破碎家庭長大的小朋友,心理會有問題,或者有抑鬱,我好驚我啲仔係咁。

「我好傳統,自小就聽媽咪教,女人係要忍,忍忍嚇就過一世。咁多年我都唔鍾意喺細路面前嘈,通常我都是閂埋門,或者一嘈就行開,但某人好大聲,嘈到連小朋友都知道,有時都嚇親佢哋。

「每個人都有底線,我只有兩個,第一個是第三者,但我哋雙方都無。」另一底線是否傳聞中的家暴?羅霖不置可否,冷笑幾聲,「只要你無過我的底線,我點忍都可以。

今時今日的羅霖,與廿四年前選亞姐時身材無變,她說秘訣在人手推脂,「每個月搵人推兩次。」

九二年劉坤銘還為旗下傳呼公司宣傳情侶傳呼機,找當時的女友羅霖以《天仙配》造型拍廣告。

「試過在分居期間想挽回,但有人講咗帶有恐嚇性的話,又傳我鬼上身,歷時半年,我為證明清白,去睇基督教驅鬼心理醫生,否則啲細路會驚見我。」

羅霖未當太太前,做過七年空姐升至 Chef Purser,九一年以廿四歲「高齡」當亞姐冠軍,後來跟劉坤銘拍拖五年才能嫁入豪門。外間一直指她夫家有水,身為長子的老公掌舵本地共十間酒樓,又搞過必備通訊,不過九七金融風暴,令他損手爛腳,羅霖亦開始重回娛樂圈。後來老公轉戰新加坡及上海,羅霖亦嫁雞隨雞。

共富貴又共過患難,如今要為離婚對簿公堂,羅霖百般滋味在心頭:「我唔會去狡辯,時間證明一切,邊個做了什麼行動,律師都記錄在案,我唔想三個仔企任何一邊,幫邊個佢哋都 suffer,將來佢哋想睇,我會攞出來。」

忍了十八年,羅霖說今後不會再俾人蝦。

擇偶條件

羅霖不斷強調自己非闊太,我又繼續追問,前夫就算生意失敗,老爺劉思仁在澳門開賭廳,真係窮極有個譜。「我唔講得佢家人,否則又被人告。我只可以講,何鴻燊都開賭場,但自己就唔賭,咪有好多錢。」

至於下個男朋友,要有什麼條件?

「最基本條件係唔須要擔心住屋問題,我唔做嘢都可以 afford到我。我不用住大屋,幾廿個工人或司機通通不須要,我只要這兩個條件,唔係好高啫,呵?」



鍾意就快D Share啦!