掃呢頁CODE去手機

2014年2月20日 星期四

[壹週刊 1250] 未嫁向海嵐整色整水 向海嵐,M1,




朱玲玲、王愛倫素顏示人,最後生嘅向海嵐就點都執番齊啲眼耳口鼻,嫁咗同未嫁,兩種心態。

同你吟一吟

未嫁向海嵐整色整水

創立超過卅年嘅慧妍雅集,靈魂人物由始至終係做過三任會長嘅朱玲玲,而會中同永遠港姐感情最好嘅除咗王愛倫,近年多咗個向海嵐。

唔再做幕前,向海嵐直頭幫埋朱玲玲老公羅康瑞打工,喺集團旗下嘅上海新天地做公關。在公在私,都特別關照好姊妹嘅朱玲玲,早排仲一齊孖埋王愛倫、向海嵐去台灣行咗轉,公幹兼散心。

去到台灣,十個十個都會去市場周圍「貢」搵嘢買搵嘢食,朱玲玲亦唔例外,晨早帶隊去咗善導寺附近嘅華山市場尋寶。

三個女人, 55歲朱玲玲最大,跟住係 49歲嘅王愛倫,向海嵐 39歲,今年十月先四張,不過,兩個阿姐出街唔化妝冇遮冇掩,反而最後生嘅向海嵐就上曬色。

又係嘅,朱玲玲同王愛倫一早泊咗碼頭,望四向海嵐仲未有著落,點都執一執,整嚇色水先出嚟見人,可能一個唔小心撞到件好嘢㗎,話唔埋嘅!

朱玲玲引薦唔撈幕前嘅向海嵐幫老公羅康瑞打工,對好姊妹十分關照。



鍾意就快D Share啦!