掃呢頁CODE去手機

2014年2月26日 星期三

苟芸慧減極唔瘦磅數機密 苟芸慧,




早前因病而暴脹的藝人苟芸慧,昨日小休復出,雖然已略為清減,但依然大隻,減極唔瘦的她打算再向公司請假休息,希望能回復昔日的索爆身形。

苟姑娘對身形依然不滿意,並希望可以放假休息。

清減不少的苟姑娘早前被影到行到邊照到邊,信心返曬嚟!

藝人苟芸慧(苟姑娘)昨日以低胸打扮出席《BRAND OFF名牌精品拍賣會》,早前她因甲狀腺出現問題而暴肥,近日病愈略見清減,她表示現在知道問題所在,會正面一點,但拒絕透露體重,因為現在上鏡還覺得「大隻」,要以上電視作為標準。苟姑娘又表示不少藝人都有這種病,例如宣萱,因為做藝人時間顛倒,壓力及情緒都有影響。問到早前與天王郭富城的緋聞是否令她造成壓力?她說:「都唔可以怪佢,仲有好多其他工作嘅因素。(佢話祝你早日康復?)好多謝佢,都好多謝其他人,佢哋係我想好番嘅動力。(仲有冇同城城聯絡?)工作先會聯絡。」

此外,提到近日有傳好友李亞男與王祖藍結婚,苟姑娘笑說:「我身邊好多朋友都結婚,婚期排到2015年。(佢有冇請你做伴娘或姊妹?)暫時冇。」而早前有傳她跟「甄子丹姨仔」汪圓圓不和,故缺席其婚禮,她說:「嗰陣唔知自己做乜,身體狀況唔同,所以先去唔到,佢之後做咗人妻都有同佢食飯。」

當黃宗澤福星

苟姑娘小休復出,問到是否降價接Job?她說:「其實我一直想請假讀書,但公司有工作做,如果有得揀我都想休息。」至於近日鬧得熱烘烘的黃宗澤跟楊崢戀情,苟姑娘坦言黃宗澤是她的福星:「我參加華姐同多倫多小姐都係佢做嘉賓,我都有名銜。(佢戀情來得快去得快?)感情事係私人事,唔方便回應。」而她又認為藝人面對緋聞不用太認真,自己經歷過上次經驗後也覺得沒甚麼大不了。

苟姑娘對身形依然不滿意,並希望可以放假休息。

清減不少的苟姑娘早前被影到行到邊照到邊,信心返曬嚟!



鍾意就快D Share啦!