網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月21日 星期五

[忽然1周 973] 凸肚徐淑敏 同老公「講數」 徐淑敏,MW,




拎住 Hermès嘅 Suki沿路一直向老公取經,相信肚裏嘅 B未出世就已經學到唔少嘢。

媽咪姐

凸肚徐淑敏 同老公「講數」

佗住 4個月馬 B嘅「咪神」徐淑敏 Suki,喺嚟緊 9月 22日三十歲前,會同《都市日報》主席老公黃浩( Kenny)追多個。已經有兩位千金心柔同心瑤嘅佢,一直想幫黃家繼後香燈,希望佢哋今次願望成真











前幾日肚凸凸嘅 Suki就同 Kenny去四季酒店二人世界嘆 high tea,離開時喺 lobby等車,媽咪姐竟然聽到搞咗年幾美容生意嘅 Suki唔係同老公卿卿我我,而係不斷請教 Kenny點樣運用資金,猛講生意經,聽落都幾搞笑㗎。大住肚都咁勤力好學,唔怪得每月做到 50萬生意啦,靚女原來都可以好有腦。

生咗兩個嘅 Suki,次次極速收身,難怪人人話有仔要趁嫩生!

啱啱喺四季嘆完 tea嘅 Suki一路跟實老公寸步不離,恩愛程度真係羨煞旁人。



鍾意就快D Share啦!