掃呢頁CODE去手機

2014年3月24日 星期一

艾威約滿港視 埋首寫劇本: 希望搵到老闆投資 艾威,港視,




艾威約滿港視 埋首寫劇本: 希望搵到老闆投資

2014-03-24 13:31:00



艾威話同朋友埋首寫緊劇本,希望搵到老闆投資。(攝影:黃偉雄)

又有韓星襲港啦,今次係六人男子組合叫Beat Win,佢哋今日出席喺會展舉行嘅影視娛樂博覽及香港國際電影節活動,並宣佈加盟A&B記者會,六子先以國語「大家好」作自我介紹。據悉Beat Win今年一月先出道,但已火速打入K-pop,並於日本舉行迷你演唱會。而艾威﹑陳少邦及邵音音到場支持。

問艾威覺唔覺得現時韓風好強?佢話:「都唔使覺得啦,直情有眼睇,香港要發憤圖強,超越韓國,等佢哋簽返我哋。」

問到近況,艾威表示已約滿港視,佢話:「出面啲公司透過港視搵我做嘢。(好有人情味?)都正常嘅。」

談及新工作,艾威透露於四月中開拍新戲,並於內地及馬來西亞取景拍攝,之後仲有舞台劇演出。問到係咪冇其他港視藝人咁愁呢?佢就話:「都愁0架,0依家同朋友寫緊劇本,希望搵到老闆投資,若果成事,會搵港視藝人演出。」



韓國組合Beat Win加入新公司。



即場舉行簽約儀式。





鍾意就快D Share啦!