掃呢頁CODE去手機

2014年3月24日 星期一

栢芝發「黐」威 撐緋聞男友: 我聽日死嘛﹗ 栢芝,張栢芝,




栢芝發「黐」威 撐緋聞男友: 我聽日死嘛﹗

2014-03-24 21:05:00



張栢芝螢光打扮撐C AllStar,兼高調支持緋聞男友釗峰,搶盡風頭,點知栢芝表現不滿,仲責怪記者唔尊重人家。

張栢芝噚晚化身人形螢光棒,去紅館捧C AllStar處男演唱會,順便撐緋聞男友釗峰場,開場前栢芝到後台為佢哋打氣兼合照,之後再返回座位睇騷。

咁栢芝噚晚呢身「螢」人打扮,係好難發現唔到佢,栢芝睇足全場,其間表現亢奮,更企起通道上拎住螢光棒跟住拍子喪跳,好鬼high囉﹗不過喺換衫位時,栢芝竟然拎個粉盒出嚟補粉。

勁鍾意紋身嘅栢芝,除騷頸後及左手手腕紋身外,左手手臂內側似乎又多咗個紋身,紋咗個「Ujah」嘅紋身。其間C AllStar獻唱栢芝前夫謝霆鋒嘅《無聲仿有聲》及王菲《冷戰》,栢芝亦投入地跟住唱。

事實上,栢芝每次現身都成為焦點,雖然佢喺新加坡生活時,已習慣「被集郵」,不過返到香港後,佢就唔慣被傳媒追訪,當佢喺台下又唱又跳咁high,搶曬人家風頭咁滯,點知栢芝大發「黐」威反鬧記者:「0依家喺人哋演唱會,你哋要尊重下人。」跟住仲動手擰開記者相機鏡頭。

當栢芝聽到有人再問佢幾時走?佢就語帶雙關地話:「我唔想走喇!因為我聽日死嘛,你哋尊重嚇人哋個演唱會喇,唔好掛住拍!」

有記者解釋只有呢部分先可拍片,不過栢芝仍然唔滿意,邊動手拍記者個頭邊話:「拍你個頭就有呀!」

喺演唱會尾聲,釗峰獻唱《天梯》時忍不住喺台上爆喊,佢向觀眾半跪致歉,而栢芝亦被感動到拎紙巾拭淚,而C ALLStar多謝栢芝捧場時,栢芝亦即做出敬禮手勢。

C ALLStar事後表示有邀請栢芝睇騷:「栢芝同老闆好朋友,佢同老闆講如果我哋開騷,有時間一定嚟睇!」



釗峰同栢芝喺後台合照。



仲有同鄺美雲



C AllStar落力演出



栢芝情緒高漲,high到震。



著到咁螢,真係好難認唔出囉﹗



wow..除衫﹗



釗峰喺台上感觸落淚,栢芝又喊埋一份。(攝影:王連連)



拖手仔合唱





鍾意就快D Share啦!