掃呢頁CODE去手機

2014年3月24日 星期一

千嬅露半球 篤老公背脊:成日話我肥 又話我行得衰 千嬅,BKD_S,楊千嬅,




千嬅露半球 篤老公背脊:成日話我肥 又話我行得衰

2014-03-24 20:32:00



理解到千嬅嘅「打底」構造呢? (攝影:陳慧安)

講咗咁耐,今日於會展舉行嘅香港影視博覽,終於輪到彭浩翔執導新片《香港仔》。古天樂、吳孟達、蔡潔、吳嘉麗、楊千嬅、梁詠琪等齊齊亮相。

千嬅以連身長裙出現,疑似露南半球,問佢係咪真空露半球啫?佢話:「新奇士橙咩?我當然有打底,打曬底黐曬嘢0架喇!」佢又話老公冇話禁止性感,最重要係靚唔靚,唔肉酸。佢又話老公成日笑佢:「話我行路行得好衰,似差婆,叫我行得靚啲。咁我個人心急嘛,不過我都覺要優雅啲。」佢仲話丁生成日話佢肥喎。

問番佢丁生有何缺點?千嬅笑言:「佢話佢十全十美,全部都正喎,點會有缺點?」即係點?「佢食嘢好心急,一食完就埋單,我都未食完,每次好趕,唔知趕去邊。又成日叫我減肥,自己又唔減。」

聽講GiGi梁詠琪恨B,仲睇埋中醫求子,千嬅話:「佢好似ready,最重要有休息,relax下,佢都好似有planning。」千嬅仲話唔介意演媽媽角色,最緊要係駕馭角色,演員有好多可能性。」

至於GiGi呢,甫受訪記者即連聲恭喜,佢話:「唔係呀,我有肩周炎,痛死我,所以睇中醫,你哋太敏感。多謝大家好意,我都想快醫好,因要去中國唔同城市宣傳。」

GiGi又話睇中醫時都有順道調理身子,咁心唔心急想生B?佢話:「我都算遲婚,預咗不會一結就有,因為年齡問題,大家屋企都明白,等自然發生。」至於會否學陳慧琳咁用人工受孕?GiGi表示:「屋企人冇討論過,要克服心理上先,要同家人商量。而且我只係結婚兩年左右,啲人話通常三四年先有,唔心急。」佢又話患上肩周炎需要老公幫佢搲,令兩口子更加親密呢。



《香港仔》強勁陣容

























鍾意就快D Share啦!